09

274 19 0
                                    

Song 🎶2!3! Wishing for better days-BTS🎶

______________________________________

Gomawo semuaa💕

Happy reading💜
_______________________________________

Sungai Han,
Disini, Namjoon sedang menenangkan fikirannya. Tak habis fikir atas tindakannya tadi. Tak habis fikir kenapa Taehyung menangis seperti itu tadi.

"Kau tak salah namjoon, kau ingat kata appa. Dia cuma menyusahkan kau je. Dia memang tak berguna dan tak tahu buat apa pun" monolog Namjoon dalam hati.

Namjoon mengeluarkan handphone dri sakunya dan mula membelek mencari nombor seseorang.

"Yeobseyo?"

"Hoseok ah, kau sibuk ke?"

"Masih ada 1 pasien lagi, pastu aku gerak lunch. Wae? Kau ada masalah?"

"Aku ada benda nak cerita hem"

"Tentang apa?"

"Nampaknya diorang dah berpihak pada orang menyusahkan tu"

"Wae? Akuu tak faham?"

"Nanti masa lunch aku cerita, aku tunggu tempat biasa tau"

Tutttttt

Panggilan di matikan oleh Namjoon.

Di Hospital

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Di Hospital

Seokjin tertidur kerana di suntik bius oleh disebabkan kesakitan selepas jalan-jalan bersama Yoongi tadi di taman. Yoongi rasa menyesal kerana mengiyakan permintaan hyung nya itu.

Yoongi sengaja tidak memberitahu pada Taehyung dan Jungkook di rumah supaya mereka boleh berehat dengan tenang terutama Taehyung yg sudah seharian berjaga menjaga Seokjin.

Frustasi Yoongi melihat Seokjin kesakitan seperti tadi. Sesak rasanya kerana pernah menyiakan hyungnya yg sangat membutuhkan dirinya ini. Sungguh dia tidak tahu kalau Seokjin sakit seperti ini. Andai dia tau dia takkan terikut ego nya.

Yoongi duduk di sebalah katil Seokjin. Mukanya pucat dan kurus tidak seperti dulu. Dia rindukan hyungnya yg satu ini. Ingin sekali dia mengambil penderitaan Seokjin dan mengganti tempat Seokjin saat ini. Dia tidak sanggup melihat hyungnya kesakitan. Yoongi tidak dapat membayangkan bagaimana Taehyung menanggung beban ini berseorangan. Salahkan dirinya sendiri kerana tidak pernah memperhatikan Seokjin juga dulu.

Dreams [ BTS ]Where stories live. Discover now