🌻🌷🍈🍈🌷🌻
Nem meglepően jól ébredtem, hiszen tudtam, hogy mikor felkelek Jimin arca lesz majd az első dolog amit meglátok.
Ma pihenő napunk volt a hosszú, gyönyörű, de kimerítő párizsi koncert után, ami az utolsó megállója volt Európa turnénknak. Talán egy v-live-ot felveszünk ma, ami persze nem biztos.
Nem csak én voltam fáradt, hanem a többiek is hiszen keményen dolgoztunk.
Olyan dél körül keltem fel nyújtózkodva, meztelenül, a tegnap éjjeli szex fűtötte élménnyel gazdagodva.
Ami wow
Csodálatos volt, pedig nem hittem volna, hogy bármikor is lefekszek, főleg egy férfivel.
De azt sem tudhattam, hogy ennyire halálosan belé is fogok szeretni.
Olyan gyönyörű Jimin, olyan fantasztikus ember amilyet még nem láttam,amelyinnel még nem találkoztam.
Mikor felkeltem akkor ő még aludt. A takaró nem takarta el csupasz testét amit nem győztem csodálni.
Megérinteni pedig nem akartam, hiszen félő volt, hogy felkel, pedig nagyon is hozzá akartam érni.
Így közelről csodáltam lélegzetelállító arcvonásait.
Nem bírtam ki, muszáj volt valamilyen formában megérintenem őt. Ezért is fektettem a fejemet az ő párnájára, és egy lehelet könnyű csókot nyomtam a szájára.
Nem ébredt fel, csak halkan szusszant egyet álmában.
Hihetetlenül aranyosnak tartottam.
Ugye ma ha minden jól megy V-live-olunk a többiekkel, de nem tudom, hogyan kellene viselkednem majd.
Úgy aki szereti, de nem annyira, hogy..
Azt hiszem ez a legnehezebb feladat ebben az egészben.
Eltakarni.
Hiszen gondolkoztam, persze Jimin totál elvette az eszemet azzal a kerek seggével de..
Namjoon szavai és persze Jimin nyögései is egy ideig visszhangoztak a fejemben.
És tudtam, hogy Namjoonak megint borzasztóan igaza van.
És az, hogy a többiek képesek voltak azt mondani, hogy srácok, mi támogatunk benneteket az hihetetlenül meglepett, de jól esett.
A nyilvánosság tehát nem fog ezen rágódni, mert senki sem fogja megtudni.
A fanokat, akik shippelnek minket is egy 'fan-servicenak' fogják gondolni, habár néha a tettek magukért beszélnek.
De igyekszem majd elkerülni Jimint egy picit ha ez lehetséges.
És nem rámászni vagy ilyesmi, az nem jönne ki jól és nem is tehetem.
YOU ARE READING
ꜱᴛɪʟʟ ᴡɪᴛʜ ʏᴏᴜ
Fanfiction𝓑𝓮𝓯𝓮𝓳𝓮𝔃𝓮𝓽𝓽 🌼𝙅𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠🌼 ~ 𝘖𝘭𝘺𝘢𝘯 𝘴𝘻é𝘱𝘦𝘯 𝘳𝘢𝘨𝘺𝘰𝘨𝘵𝘢𝘬 𝘢 𝘴𝘻𝘦𝘮𝘦𝘪 𝘢𝘻𝘰𝘯 𝘢𝘻 𝘦𝘴𝘵é𝘯. 𝘏𝘪𝘥𝘦𝘨 𝘶𝘫𝘫𝘢𝘪 𝘢 𝘬𝘦𝘻𝘦𝘪𝘮é𝘳𝘵 𝘯𝘺ú𝘭𝘵𝘢𝘬, é𝘴 𝘢𝘻𝘵 𝘬í𝘷á𝘯𝘵𝘢𝘮, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘣á𝘳 ő 𝘪𝘴 𝘢𝘻𝘵 é𝘳𝘦𝘻𝘯é �...