5

351 26 1
                                    

💮🌺🌺💮

-Miért nem tudhatom, hogy hová megyünk?-türelmetlenkedett Jimin mellettem ülve immáron az autómban

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Miért nem tudhatom, hogy hová megyünk?-türelmetlenkedett Jimin mellettem ülve immáron az autómban.

A nap még jócskán az égen ragyogott, de reméltem, hogy miközben vacsorázunk ott, végigtudjuk nézni a naplementét közösen.

Csak ő és én.

Nem tudom elmondani, hogy hányszor álmodtam erről.

Hogy hányszor álmodoztam arról, hogy megfogja a kezem, hogy megcsókol.

Vagy csupán azt, hogy összebújunk a kanapéján vicces filmeket nézve. Bámulva a tévét, és bámulva egymást.

Vagy csupán beszélgetünk, elveszünk egymás szavaiban és társaságában.

Ha vele tudnék elveszni nem bánnám egy pillanatig sem.

Ha nem lenne hová, csak felé.

Kezem a térdén pihent. Nem volt igazán nagy a forgalom.

Napszemüveg takarta a szememet, hiszen erősen tűzött a nap.

-Meglepetés-válaszoltam egyszerűen megsimogatva a lábát.

Jimin az ablakon nézelődött kifelé.

-Busanba megyünk ugye?-kérdezte egy idő után-Elviszel Busanba?-örült meg jobban.

-Nem tudoom- próbáltam leplezni, nem akartam, hogy kitalálja és lelője a meglepetést.

-Hát jóó. De amúgy-váltott témát hirtelen-Szerintem jól csináltuk a kamerás dolgot. Szerintem senki sem vette észre, hogy tudoood-

Aranyosan mondta, tetszett nekem.

-Tényleg egy lakatlan szigeten ragadnál velem?

-Tényleg millió sikoltozó lánnyal maradnál egy szigeten?-durcázott be hirtelen.

-Nem úgy gondoltam-magyaráztam-Túl egyértelmű lett volna ha téged mondalak. De amúgy én is így vagyok vele hidd el.-simogattam meg a lábát nyugtatóan mégegyszer.

Egy ideig nyugton maradt az én hiperaktív szerelmem, de végül totál elpirulva kaptam egy puszit az arcomra.

-Aranyos vagy Jimin-adtam hangot gondolataimnak.

Az út 3 óra volt.

Bevallva kissé elfáradtam a vezetésbe, de minden percét imádtam.

Jimin angyali hangját hallgatva egyre csak arra tudtam gondolni, hogy hogyan lehet nekem ilyen csodálatos párom.

Olyan szinten a másik felem, hogy az hihetetlen.

Busan fényeit elég messziről is láthattuk.

ꜱᴛɪʟʟ ᴡɪᴛʜ ʏᴏᴜWhere stories live. Discover now