Tanıtım-Giriş

47 6 14
                                    

Bir Dilek Tut...

Bir Aşk hikayesi

Tanıtım

İsmim Deniz... Deniz Su, on dokuz yaşındayım küçüklükten beri başıma gelebilecek ne varsa geldi. Biraz şanssızımdır tabii ama okuyacağınız hikayede şanslıyım. Şanssız yerler de bekliyecektir elbette sizi.

Feci ve depresyonlu aşk.

İsmi Ege...

Ege. Söylemek bile güzel.

Öyleyse hadi başlayalım;

----------

11 Ağustos 2020

İstanbul

Melisa ve Asya ile plajdaydık, yüzmek istiyordum ama denize giremiyordum."Hadi Deniz girebilirsin, hadi." diye motive ederken arkamdan biri seslenince sıçradım. Arkamı döndüğümde kahverengi gözlü hafif kumral saçlı boylu poslu bir beyefendi geldi.

"Merhaba, galiba denize girmiyorsun birlikte girebiliriz ne dersin?" Ya sen kimsin ki bana gelip "Morhobo golobo donozo goromoyorson borlokto goroboloroz no dorson" diyorsun ya asla kabul etmiyecektim.

"Iıı merhaba olabilir aslında yani." dedim gülümseyerek.

"Ben Ege."

"Ben de Deniz Su memnun oldum."

"Ben de memnun oldum, neden korkuyorsun bu kadar?"

"Fazla merak insan usandırır boşver, girelim mi denize, güvenebilir miyim sana?"

"Tabii, güvenebilirsin, girelim hadi." Yanlışlıkla Ege'nin elini tuttum bana bakarak gülümsedi.

"Şey, pardon kusura bakma, yanlışlıkla oldu."diyip elimi hemen çektim.

"Sorun değil korkuyorsan tutabilirsin."

"Yok, teşekkürler."

Kısa bir sessizlik oldu sanki susmak istemiyorduk konuşmak istiyorduk... Derken sessizlik bozuldu.

"İsmin Deniz ve Deniz'den korkuyorsun?"

"9 yaşımdayken boğulmuştum o günden sonra bir daha denize girmedim, buraya da 2 kız arkadaşlarımla geldim ve zorla geldim yoksa gelmeyecektim." dedim kıkırdayarak.

"Hımm anladım, o zaman korkunu yenmeye hazır mısın?"

"Hayır, değilim ya tekrar boğulursam?"

"Sen bana güven, boğulmayacaksın yanında ben varım merak etme."

"Peki, hazırım o zaman."

"Hadi başlayalım, şimdilik suyun altında duralım, batalım hadi."

"Nefesim kesilirse?"

"Kesilirse çık o zaman ben çıkartırım seni."

"Tamam, bir...iki, üç." batmayı yapmıştım galiba ama çıkınca Ege suyun altına girmemişti.

"Sen neden girmedin ya?"

"Eee boğulsaydın ben seni görmeyecektim ve boğulurdun seni kurtaramazdım."

"Haklısın boşver düşünme beni."

"Elim kanıyor farkında mısın?"

"Neden, noldu ki?"

"Ee elimi tutuyordum suyun altına girmek için baya tırmaladın."

"Şey gerçekten özür dilerim kusura bakma, gel benim çantamda yara bandı var."

Bir Dilek TutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin