Harry:
Keď skončila škola, vydal som sa domov.
Doma som sa vyzul, vyzliekol a mal som v pláne odíst do izby ale niečí škripľaví hlas ma zastavil.
„ Ahoj Harry, ako bolo v škole zlato?" Opýtala sa ma Karla a falošne sa usmiala.
„ Ahoj teta Karla...-" chcel som odpovedať ale stihla ku mne podísť a obímnuť ma. Teda.. ona nevie objímať.. poriadne ma vystískala a ja som sa dusil jej nepríjemnou výraznou vôňou.
Fuj...
„-Dalo sa to prežiť..." odpovedal som a odišiel do izby. Zavrel som dvere a hodil sa do postele.
To som nemal robiť..
Sykol som bolesťou pretože som od Zayna dostal pár kopancov za to že som ho ignoroval.
Rýchlo som vbehol do kúpeľne pre mastičku. Natrel som si zelenomodré modriny a sadol si za notebook.
Išiel som na Noblle kde už som bol prihlásený a prezeral som správy ktoré mi prišli.Daddy88: ahoj kuriatko, čo tak poslať svojmu daddymu fotku? Veľmi tým Pomôžeš svojmu Daddymu.
Pri tejto správe som nakrčil nos. Zablokoval som ho a prezeral správy ďalej
Harder10: sexting bae? ;)
Harder10: čakám babeAni jemu som neodpísal.
Takto som prechádzal každé správy, a nakoniec som išiel hľadať sám profily.
Vyskočili na mna tie najnovšie.
Master_OwO
Hyung69
Sunbaee_love
Pappi_333
BooBear18
Každý z nich som rozklikol.. najviac ma upútal profil BooBear18...
Napisal som muMe: ahoj BooBear
Odoslal som, zaklapol notebook a šiel von.
Zobral som si kľúče, peniaze, mobil, pozdravil sa Karle a zamkol som.
Vonku som mohol byť tak tri hodiny.
Už sa stmievalo tak som šiel skratkami domov. Prešiel som uličky a počul som hlasy. Vykukol som z poza rohu a bola tam Zaynová parta a nejaký chlapec. Bili ho...
„ Hej! Nech-nechajte ho!" Zakričal som na nich. Otočili sa.
„ Ale, ale... čo tu robí naša buznička?" Opýtal sa Zayn odsotil chalana na zem.
„ Nechaj h-ho!" Zavrčala som znovu.
„ Lebo čo?" Zaškrípal zubami.
Bol som ticho. Podišiel som k Zaynovy a sotil som doňho, schytil chalana za ruku a bežal do vedľajšej uličky. Preliezli sme plot a prešli sme do ulice kde bývam. Až v tedy sme sa zastavili a poriadne sa vydýchali.
„ Som Harry." Povedal som a podal mu ruku. „ C-Callum.." usmial som sa keď ruku prijal.
„ Nezdržiavaj sa v takých tmavých uličkách Callum. Inak ťa Zayn a jeho partia chytia." Oznámil som mu a z jeho tvári zmizol úsmev. „ T-ty ho poznáš?" Opýtal sa ma.
Prikývol som
„ Chodí so mnou do triedy.." povedal som.
„ Ale teraz budeš mať problém kôli mne, že-e si mi po-pomohol.." koktal a ja som to mal teraz na háku
„ Tým sa netráp. Som zvyknutý.. a teraz bež, mama ťa bude hľadať." Povedal som a daroval mu jemný úsmev.
Prikývol a odišiel. Usmial som sa do vzduchu a vydal sa domov. Presnejšie som urobil pár krokov.
„ Kde si sa túlal?!" Zastavila ma Karla hneď pri dverách. „ Bol som sa prejsť." Povedal som a obišiel ju.
„ Zohrejem ti jedlo." Oznámila mi a ja som prikývol.
„ Ved sa v tom jedle iba šprtáš, Harry" napomenula ma a ale ja som sa strácal vo vlastných myšlienkach.
„ Čo ti je Harry? Si zaľúbený že nedávaš pozor?" Opýtala sa ma a sadla si vedľa mňa. Kusol som si do pery lebo som jej chcel niečo povedať.
„ Nie teta, len nemám náladu." Povedal som po chvíli.
Zdvihol som sa a odišiel do izby.
„ Idem domov Harry.. prídem zajtra dakedy po obede! Nechám ti peniaze na linke. Dobrú noc, Harry" počul som zakričanie a ja som sa pozdravil naspäť.
Otvoril som notebook, a rozklikol si zoznamku.Me: Ahoj boobear -zobrazené 17:26
BooBear18: Ahoj Hazza -odoslané 17:27
Me: Si tu nový že?Hneď na to mi prišla správa
BooBear18: áno, hľadám niekoho na pokec a možno na niečo viac..
Me: Si na správnej adrese Boo ;)
BooBear18: no veď uvidíme..
Me: odkiaľ si?Nadviazal som konverzáciu
BooBear18: Z Londýna, ty Hazz?
Me: Tiež Boo :)Milý chlapec...
YOU ARE READING
Only mine //L.S//
Fanfiction„Som tvôj šikovný chlapec?" Opýtal sa. „ Iba môj." Všetko potrebné sa dozviete v prvej kapitole. Prajem Vám príjemne čítanie. Luna_ 4.8.2020- 1. miesto - gaylove 13.9.2020- 4.miesto - zayn 22.9.2020-3.miesto - liam 23.9.2020-1.miesto - happyend 3.9...