꧁27꧂

551 33 0
                                    

Zdvihol ma do náruče ako princeznú a ja som sa pritiskol k nemu o niečo bližšie.
Prešiel do kúpeľne a vtisol si pusu do vlasov.
Posadil ma na práčku, a celý sa vyzliekol.
Napustil vaňu a podišiel ku mne a ja som dal hore ruky aby mi mohol tričko dať dole.
To isté spravil s mojimi nohavicami a boxerkami.
Chytil ma pod zadok a pritiahol si ma k sebe obtočil som nohy okolo jeho pásu a svoje čelo si oprel o to jeho.
Trhane som sa nádychol, a ruky som obtočil okolo jeho krku.
Presunul ma do vane.
Sadol som si a on so mnou.
Sedeli sme oproti sebe a mlčali.
„ Harry"
„ Louis."
Obaja sme sa ozvali v ten istý moment.
„ Začni."
Šepol som.
„ O čom hovoril, keď som odišiel pre to tričko?"
Opýtal sa opatrne.
Vedel som že sa to opýta.
Tušil som to.
Po lícach mi začali tiecť slzy.
V spomienkach to, čo sa dialo keď tu bol naposledy...
*flasback*
*pred 5 mesiacmi*

„ Veď počkaj, keď s tebou skončím, už nebudeš na buzeranstvo ani myslieť, ty kurva!"
Zahučal na mňa Jayden a prinútil ma klaknúť na zem.
Stiahol si boxerky, a narval mi jeho pýchu do úst.
Môj daviaci reflex bol na bode mrazu.
Slzy sa mi kotúľali po lícach a ja som nevedel spraviť absolútne nič.
Schmatol ma za vlasy a určoval si tempo sám.
Skoro som sa dozvracal.
Oči zaslzené, pery opuchnuté a čelo s vlasmi totálne spotené.
Nevnímal som absolútne žiadne okolie, iba to že práve ma niekto využíva ako štetku. Handru. Vec.
Spravil sa do ust a ja som to musel prehltnúť.
Za krk ma zdvihol na nohy a pritiskol ma k stene.
„ Buď rád, že som ti tu nenatrhol prdel! Toto hádam bolo dosť. Ak nabudúce prídem, a znovu ťa uvidím strkať jazyk do nejakého chalana, vyšukám ti prdel tak, že si nebudeš môcť sadnúť mesiac!"
Zahučal a pustil ma na zem.
Popadal som dych a rozplakal som sa.

*Koniec flasbacku*

„ Kde chceš aby som začal?"
Zašepkal som.
„ Najlepšie od začiatku. Poď sem, Hazza."
Povedal a chytil ma pod pazuchy a pritiskol si ma na hruď.
Otočil som sa aby som mu bol chrbtom a oprel sa o neho.
„ Tak dobre."
Vydýchol som a zotrel si slzy.
„ Začalo to pred rokom rokm, kedy som zistil že som gay. Bol to úplne normalny deň. Mali sme telesnú a všetci sme išli do spŕch. Asi vieš čo bude pokračovať, áno postavil sa mi z chlapca. Z chlapca menom Mathew. Menší blondáčik s krásnymi hnedozelenymi očami a tenkou postavou. Tak nejak som sa to snažil zakryť, čo sa mi aj podarilo. Nikto to nevidel okrem Mathewa. Rýchlo s plačom som ušiel zo školy.
Celý deň mi trvalo uvedomiť si že som iný.
Potom zazvonil zvonček a bol to Mat.
Chvíľu sme sa rozprávali a zistil som že aj on je gay. Po pár mesiacoch sme sa dali do kopy, ale nikdy sme spolu nespali a ani medzi sebou nemali žiaden veľmi intímny vzťah. Obaja sme sa na to cítili, ale obaja sme sa cítili až príliš submisine. To nám nejak na tú chvíľu nevadilo, a užívali sme si prítomnosť jeden druhého. Jedného dňa sme prišli do parku, a tam si dali pusu. Pusu, ako bozk. A presne v tedy, v tú danú chvíľu tam bol Jay.
Vyfotil nás a na druhý deň to bolo rozkríknuté po celej škole.
Pár, teda väčšina sa na nás dívala nenávistnym pohľadom. Nejak som to neriešil, a potom prišiel Zayn a jeho partia. Začali ma podpichovať a robiť mi zle. To isté Matheowi. Takto prešiel mesiac.
Presne v deň, kedy sme mali výmesačie, Mathew odišiel. Netušil som kam, ani to doteraz neviem. Presťahovali sa, a teraz neviem kôli komu. Či koli nim, alebo kôli mne.
Nepomohlo to, naopak, celé sa to zhoršilo.
Prišiel Jay, a On ma začal týrať. Ako fyzicky tak aj psychicky. Ubližuje mi viac ako Zayn. Za to že som sa bozkával s chlapcom, mi Jay oš-ošukal ústa. Do-doteraz, si to ž-živo pamätám. Stalo sa to asi pred piatimi me-mesiacmi. Po-po-tom odišiel a d-dnes sa vrátil."
Dokončil som svoj monológ a na konci som sa rozplakal.
Otočil sa k nemu a objal ho.

Only mine //L.S// Where stories live. Discover now