•ℙ𝕣𝕒'𝕔𝕖•

1.4K 48 6
                                    


•Info•

Takže kde začít?...jsem Sára.
Moje přezdívka je honey
( Jo je to divná přezdívka ale co už
Patří ke mě).
Je mi 19. Bydlím tak všude kde se dá, ale stejně mám svůj malý byteček na konci Prahy.
Mám netradiční práci jsem...no...řeknu to na plnou hubu, jsem striptérka (neboli "tanečnice" u tyče).
Jo jsem noa co.

Kvůli mé práci si moc dlouho neudržím přítele. Ale mám za to nejlepšího kamaráda "s výhodami".
Jo s výhodami jelikož on mě miluje ale já jeho ne. Neříkám že ho nemám ráda ale prostě ho nemiluju.
Dokážu mu říct SKORO vše. Až na mé milostné myšlenky a románky.
Jmenuje se Adam. Je mu 20, známé se už 10 let.

Adam má sestru Lenku, říkám ji Lenina (páč se mi to líbí víc). A právě s ní rozebírám mé srdce (jestli se to tak dá nazvat). Lenina má svou partu do které patřím i já, málo kdy ale s nimi někam jdu.

O mojí rodinné situaci si povíme nikdy příště...

•At work•
V přítomném čase:

Zase typický den v práci. Holky točící se kolem tyče. V sobě pár drinků, peníze všude okolo mě. Drogy, chlast, starý dědové a mladí lidé, lesbické páry a hrátky. Jak říkám vše pořád dokola.

Výjimkou je jen dnešek protože jsem za barem. Ale stejně jsem v sexy prádelku. Stojím tam a musím se nakrucovat před dětkama a kidama, kterým je čerstvě 18náct.

,, Dvakrát drink podle vaší chuti, ať si dáte semnou. Zvu vás" Jsem otočená a slyším jak si někdo objednává.

,,Jo hned to bude." Řekla jsem a hned je připravila

,,Vy jste jen za barem? Moc rád bych si vámi popovídal tam v elku" (v rohu)
Zeptal se

,, Nevím dneska tu je málo lidí tak bych vám mohla dopřát." Řekla jsem a položila drinky na stůl.
,, Když počkáte tam v elku tak za pět minut jsem u vás." Řekla jsem a šla do zadu se vyměnit s jinou pracovnicí.

Je docela hezký a sympatický. Ale nemůžu s ním nic mít v práci.
Už jsem v zadu v kuchyni a říkám další holce ať mě vymění, že jdu na plac.
Jen kyvné na souhlas a jde na bar.

Přijdu za tím klukem do zadu, do elka. A Sednu si k němu. Začnu na něj sahat a ptát se.

,,O čem by jste chtěl mluvit?a jak se jmenujete?"

,,Jsem david a můžeme si tykat?"

,, Jasně že můžeme. Já jsem honey." Řekla jsem a strčila mu ruku pod tričko. Projížděla jsem rukou jeho vyrýsované bříško.

,,Honey?" Zeptal se a zvedl obočí

,,Moje přezdívka." Řekla jsem a
Zasunula jsem mu ruku kousíček pod kalhoty.

Nic neříká a dívá se. Má opřenou hlavu o sedačku a začne dívat se na mě. Chytí mou ruku a položí si ji na svůj rozkrok. Dívá se mi do očí a já jemu taky. Cítím tu bouly pod jeho kalhotami. Pořád mi drží ruku a hladí mi jí. Druhou rukou tahá ven peněženku a dává mi dva tisíce ( takže hodinu a půl budu s ním).

Já si je vezmu a jdu k tyči. Zbytek půl hodiny na mě kouká a háže mi peníze.

Po hodině a půl mi dává dýško a i svůj instagram. Odchází se slovy ' napiš mi až budeš mít čas'.
Konec přítomného času...

………………………………………………………

In Adam

Přijela jsem k Adamovi před barák za Leninou.

Nikdy nechodím dveřmi, lezu oknem jelikož Adam a Lenina bydlí s rodiči. A jejich rodiče mě nemající v lásce. Vědí čím se živím a myslí si že Adam a Lenina jsou andílci, co nikdy neměli cigaretu ani alkohol,drogu. No prostě jsem jiní.

Vylezla jsem přes dům na stromě co mají vedle domů do okna. Už na mě čekali v Adamově pokoji, měli tam pro mě prášky na bolest hlavy a matonku.

Obejmula jsem se s nimi. Zapila jsem prášek a šla jsem spát k lenině do pokoje. Lehla jsem si k ní do postele, jelikož má letiště. A ani nevím jak jsem usla...

CHYBY
TAKŽE MÁME TU NOVÝ PŘÍBĚH.
NA ZAČÁTEK KRATŠÍ KAPITOLA.
ALE SNAD SE LIBÍ. JE TO TAKOVÝ NETRADIČNÍ PŘÍBĚH (TEDA ASPOŇ PODLE MĚ). VAŠE KUNDICE 😍


•𝘉𝘪𝘵𝘤𝘩•{Pozastaveno}Kde žijí příběhy. Začni objevovat