Měla jsem upozornění na ig tak jsem ho rozklila. Rozklila jsme upozornění a to co jsem viděla mě zaskočilo.
Někdo mě nahrál v mojí práci.Na tom videu jsem zrovna s Davidem. Je tam přesné tam okamžik když mám svou ruku na jeho rozkroku. A nejhorším na tom je že David taky označený.
Podívala jsem se tý osobě na ten účet.
Má přes 22k sledujících, 0 příspěvků a sleduje jen mě a Davida. Nemá ani profilovku a jeho jméno... Stalker.
Mám z té osoby blbý pocit a z jeho via ještě větší.Bio
Miluju sledovat ty to dvě osoby
@dorian_wave a @_Honey_saraJeho sledující jsou většinou Davidovo fp. Teď se docela bojím. Rozklikla jsem nějakou tu fp. A koukala se na Story. Skoro všechny fp. Měli to Story jako příspěvek. A ty komentáře... Jezus že by nová Gf?, Nová hoe?, je docela hezká, kde to jsou?kdo to je?...a další synonyma těchto vět.
Rychle jsem ty Story a posty přeposlala Davidovi. Ten mi na to odepsal jen to že to ví. Já můžu být v klidu jelikož mě nikdo nezná ale David je v piči.
Řekla jsem si že to za chvíli pomine, tak jsem to dal neřešila. Dal jsem projížděla ig. Přišlo mi další oznámení... whothefukis_grey vás začal sledovat. Tak jsem mu to oplatila. A hned mi přišla zpráva.
• chat •
whothefukis_grey:
Čau_Honey_sara:
Ahojwhothefukis_grey:
Jak je?_Honey_sara:
Nechci být hned toxic ale
voe na to jak se mám ti nechci
odpovídat 🙂whofukis_grey:
Proč?_Honey_sara:
Jelikož když ti napíšu že na piču
tak se budeš ptát proč. A když ti
napíšu že dobře tak ti zase budu lhát.
Takže proto.whothefukis_grey:
V klidu děvče...v klidu XD.
Nechceš někam zajít?_Honey_sara:
Ok... můžeš teď?_whothefukis_grey:
To už dneska?...okej pošli
mi odresu a za 30min. Jsem tam_Honey_sara:
(Adresa) ale dělej, až tady budeš tak zazvoň na Honey
Zobrazeno• end chat •
………………….…………………………………Šla jsem rychle uklidit a převléknout se. Byla jsem rychle hotová jelikož se nemaluju. Udělala jsem si drdol a šla ještě uklidit do kuchyně. Za dvacet minut jsem už měla vše hotové a tak jsem si sedla do kuchyně ke stolu.
,,Crrrr,, zazvonil zvonek. Zvedla jsem sluchátko a ozvalo se ,, já jsem smrt." Řekl Martin se smíchem. ,,Co? nemáme zájem." Řekla jsem a otevřela jsem mu.
Přišel nahoru k mému bytu.
,, Pojď dál." Řekla jsem a on vešel.
Jelikož venku pěší tak měl Mokrý vlasy, byl rozcuchanej a hrozně hot.
Nemohla jsem z něho spustit oči, něco na mě mluvil ale já nevnímala, jelikož si sundal tričko protože ho měl Mokrý.
ČTEŠ
•𝘉𝘪𝘵𝘤𝘩•{Pozastaveno}
Fiksi Remajahoe čti a zjisti 🖤🚬 Dorian, Grey atd. 14.9.2020#2-dorian 11.10.2020#3-grey