Nařídila jsem si telefon na sedmou hodinou a šla jsem spát.
•7 pm•
Vstala jsem. Jestli se ptáte proč Adam odešel...tak je to protože je prostě divnej. Říká že mě miluje jiným lidem, spí semnou, ale pokaždé když se semnou vyspí tak odejde. Nemůže se prý na mě koukat. Při sexu se na mě ani nepodívá, nic mi neřekne a prostě odejde. Ale jsem docela i ráda že se k tomu nevrací a nemluví a tom. Ale zároveň mě mrzí že mi ani neřekne třeba ,,byla jsi dobrá, užil jsem si to." Nebo prostě v tom smyslu.
No nic no jdu se obléct a půjdu.
• at work •
Přišla jsem do mé "práce". Zase všechno dokola. Jen jediná věc byla zvláštní, bylo tam víc lidí než obvykle.
Dívali na mě a smáli se, ihned jsem pochopila že jde o to s dorim.Šla jsem dozadu do šaten se převléct do mého "prádélka". Hned co jsem vešla do šaten tam už seděly mě kolegyně. Které mě úplně nenávidí a já je taky.
Ellen, Jasmen a Angel.
Tyhle tři hoes mají svou partu.
Ellen- piča je vůdkyní ty jejích "party"?
Jestli se dá tomu takhle říkat. Zlobí se na mě kvůli Adamovi, prý jsem jí ho přebrala. Ale ona s ním nebyla.Já a Ellen jsme byli nejlepší kamarádky
už od malička. Ale pak potkala Adama.
Začal se s námi bavit, ona mi o něm básnila. Jak je hezkej, roztomilej, vtipnej a jak ho miluje.Jo neříkám že Adam není hezkej jo, ale je to typický Kluk do kterého je každá holka hnedka zabouchne. Má kudrnatý černý delší vlasy, je snědej, zelený oči, hubenější postavu a je až moc dokonalej...já prostě na takový kluky nejsem, mě se líbí exoti.
Navíc se oblíká moc dokonale. Jako co si budem kterej kluk v dnešní době když není teplej, nosí jeany upli snad úplně všude. Trička taky uplí, koženku a ještě k tomu jezdí na motorce. Prostě...ne i za zlatý prase bych sním nebyla. Ale to odbíhám od tématu.
Prostě jsme byli nejlepší kamarádky. A ona se pak na mě vysrala. Opustila mé v tý době kdyby mi zrovna umřel můj nejlepší kamarád... můj táta. Našla si ty dvě nádhery a všechny lidi se kterými jsem se bavila poštvala proti mě. Jediný kdo mi zůstal je Lenina a Adam.
,,Ale, ale , ale kdo pak nám to tu
přišel za štětku." Řekla Ellen,,Ell nemám na tebe náladu...a jediná štěká která tu je jsi ty."
,,Já jsem štěka?... nevím která kunda mi přebrala kluka."
,, Přebrala?...já s ním nechodím, nechodila, a ani chodit nebudu. A pokud vím tak jste spolu nechodili."
,, Jasně nechodíš...a to jak spolu pícháte nic neznamená?" Řekla a odešla
Nic jsem neřekla a mlčela jsem. Ignorovala jsem jí. Ale jedno mi vrtalo hlavou. Kde kurva zjistila že spolu spíme.
Převlékla jsem se a šla jsme zpět do předu. Hned u baru mě zastavila šéfová.
,, Máš klienta, je na osmičce. Zaplatil hodně za to aby byl s tebou. A připlatil si i nějaký ehm...ty víš."
,,Ty víš moc dobře že nemám ráda když nevím o koho jde nebo jak špíz vypadá."
,, Promiň ale zaplatil hodně velkou částku."
,,Jak velkou?"
,,11 000kč...dám ti z toho 50% na ruku když z něho vytáhneš ještě tak dva tisíce."
,,O ho ho hou...tak 65% když z něho vytáhnu ještě tři. Platí?"
,, Platí."
Šla jsem k osmičce. Podívala jsem kdo tam sedí a byl tam...
CHYBY
TAKŽE VRACÍM SE ZPĚT Z PAUZY. DOST VĚCÍ JSEM SI KONEČNĚ SROVNALA V HLAVĚ...A TEĎ BUDOU SNAD VYCHÁZET KAPITOLY
PRAVIDELNĚ. VAŠE KUNDICE 😍
ČTEŠ
•𝘉𝘪𝘵𝘤𝘩•{Pozastaveno}
Teen Fictionhoe čti a zjisti 🖤🚬 Dorian, Grey atd. 14.9.2020#2-dorian 11.10.2020#3-grey