(upss okay tak zase 15+ 😅✌🏼)
Dorazili jsme na místo bylo 20:30.
Martin zaparkoval před klubem Karlovy Vary.„o tom co se stalo radši Davidovi nic neříkej."
„dobře Sáro ale slib mi jedno... Že se na mě nikdy nevysereš."
„slibuju nikdy se na tebe nevyseru."
Vystoupili jsme z auta a šli jsme do klubu zadem. Jelikož před ním bylo hromada lidí.
•in club•
Vešli jsme do backu (backstage) a hned jsem viděla Davida.
„ pičo můžete mi říct kde jste tak dlouho do piči?"
„ Davide v klidu do piči, byly jsme na párty."
„do prdele Martine ty jsi zase řídil pod vlivem mi chceš říct?"
„ možná voe."
„až tě chytí pičo tak mi pak neříkej o cash, a co ty sári."
Řekl David ďábelským úsměvem.„ale co by."
„ pojď něco ti ukážu."
Řekl a chytl mě za ruku. Odtáhl mě ven za klub. Namáčkl mě na zeď a začal mě líbat na krku. Bylo to příjemné tak jsem se nechala, občas jsem malinko zavzdychala. Jen se pousmál a pokračoval dál, dal mi ruce na stehna a jel nahoru k bokům. Odtáhl se oddemě a ruce nechala na mích bocích.
„p-p-proč jsi přestal."
„ protože vím že jsi se vyspala s ním bráchou."
„ ne to není pravda."
„ Sáro, Sáro...mě lhát nemůžeš, máš na krku cucflek a smrdíš jako on."
Sundal ruce z mích boků a šel spátky do klubu. Šla jsem za ním cca po 10min. ale on už byl na stagy a rozjížděl show. Šla jsem za Martinem a měl monokl na oku.
„ co se ti stalo?"
„ proč jsi mu to kurva řekla? Už za mnou nechoď."řekl a odešel na hotel
Všichni na mě v backu koukali jak na děvku. Rozbrečela jsem se a rozeběhla jsem se z klubu.
•David•
Viděl jsem jak Sára běží z backu ven. Tak jsem chtěl za ní běžet ale dejan mě chytl za ruku a přitáhl mě spátky. Zpíval jsem cca dvě hodiny ale Sára nikde. Čekal jsem další hodinu na stagy a zace nikde. Když bylo po show měla být autogramiáda ale vysral jsem se na ní a začal jí volat. Chvíli to zvonilo a pak vůbec.
Oblikli jsem si tričko a bundu. Vyběhl ven a hledal ji skoro po celých Karlových Varech, skusil jsem ji zavolat a konečně to zvedla.
HOVOR
„prosim?"
„ Sáro? Je tam Sára?"
„ jo u telefonu kdo volá?"
„ to jsem já David, kde jsi?"
„ tam kde ty ne." Řekla a začala se smát
„ není tady nic k smíchu kde jsi bojím se o tebe!"
„ proč by jsi se bál o šlapku jako jsem já, zapomeň na mě Davídku...jo už ti někdo někdy řekl že máš cutee obličej, a že jsi hrozně hot i sťema hubenýma nazickama?"
„ Sáro co jsi si dávala?"
„ ppffche by kdybych ti to řekla tak to chceš taky (smích) "
„Do piči Sáro kde jsi.?
„ chceš to vědět?"
„jo chci, kde jsi?"
„ja to vlastně na sama nevím, jediný co vím že jsi hrozně hot jak sviň."
„ Sáro zapni si GPS... Prosím."
„ Dobře, dobře tatínku... musím jít pa pa."( Konec hovoru)
„S-S-SÁRO! SÁRO."
Do piči ta holka je úplně mimo do kundy. Snažil jsem se jí najít podle telefonu a nějakým způsobemjsem to dokázal, bylo kilometr oddemě. Rozeběhl jsem se a běžel směrem k ní.
Ukazovalo mi že je v nějakém domu. Stál jsem před tím domem a šla z něho zrovna Sára. Úplně spálená a ožralá.
„ jeee ahoj Davide. Co ty tady?"
Řekla a už padala k zemi, rychle jsem jí chytil a hodil jsi ji před rameno.Zavolal jsem nám taxi. Zaplatil jsem cestu až do Prahy ke mě na byt. Přijela limuzína s tmavými skly. Nasedli jsme a já se zeptal řidiče proč přijel v tomhle. Ten mi jenom řekl že v tomhle jezdí pořád tak jsem dál neřešil a zaplatil mu.
Seděli jsme v zadu takže na nas řidič neviděl. Sára usla na půl hodiny a pak se vzbudila. Podle mě měla extázi jelikož měla svojí dirty náladu.
Sedla si a koukala na mě. Pak mi položila ruku na koleno „ jsem zlobivá holka?" Zeptala se mě. „popravdě...jo jsi." Odpověděl jsme jí „zlobivý holčičky mají mít trest." Řekla cudle hlaskem a psyma očima. „ já ti to odpustím to zlobení." Řekl jsem jelikož jsme věděl že je úplně na sracku.
„ hmm..tak já budu zlobit ještě víc." Její ruka z mého kolene jela nahoru až k roskroku. Když její ruka byla na mém rozkroku tak pomalu zmáčkla. „ s-s-sáro."
„Pssst“ zmáčkla ho ještě jednou.
Pokl jsem na sucho když jeji ruka rozepínala můj poklopec. Rozepla knoflík a zip, a její ruka zajela do mích trenek. Chytla ho do ruky a jela pomalu nahoru a dolů. Při každém pohybu dolů jsem vzdychl.Jen se pousmála a když byl up tak si ho vytáhla z trenek. Vyplazla jazyk a pomalu kroužila po stranách mého Žaludu. Zavdychal já víc a chytl ji za bradu. Dál jsem ho zpět do trenek a zapl jsem si zip i knoflík. Snažila se ho pořád vyndavat ale já ji nenechal. Jelikož jsem věděl že by to kdyby byla střízlivá neudělala...
!CHYBY!
NOM EHM 😅... OKI ZLATÍČKA NEVÍM PROČ ALE CHYTAJÍ MĚ DIRTY MIND NÁLADY. DOUFÁM ŽE SE LÍBÍ VAŠE KUNDICE 😍
ČTEŠ
•𝘉𝘪𝘵𝘤𝘩•{Pozastaveno}
Teen Fictionhoe čti a zjisti 🖤🚬 Dorian, Grey atd. 14.9.2020#2-dorian 11.10.2020#3-grey