•𝕆𝕞𝕒𝕞𝕖𝕟𝕒•

573 22 1
                                    

(15+heh jak jinak že jo)

Dorazili jsme na místo, před nějakou bytovku. Vystoupili jsme a šly jsme ke zvonkoum od bytovky. Martin na někoho zazvonil a ozvalo se,, heslo." A Martin odpověděl ,, David je čurák." Otevřeli se dveře a my šli do výtahu. Jeli jsem až do 5. Patra a hned jsem slyšela hudbu, šla z bytu číslo 13. Martin na ten byt zazvonil a hned mu otevřela nějaká sjeta hoe.

Vešli jsme a první co jsem ucítila byla tráva. Rozhlídla jsem se po tom bytu a všude drogy.

,,Martine jdeme pryč já tady být nechci."

,,No tak bby uvolni se."
Řekl a dal mi do ruky pilulky. A vlašku vodky

Já jsem nic neřekla a dvě ty pilulky do sebe kopla, zapila jsem je vodkou. A Martin se na mě usmál a já cítila jak se červenám. Martin mě chytl za ruku a dotáhl mě do nějakého prázdného pokoje. Zamkl a já cítila jak začínám mít choutky. Skočila jsem po Martinovi a začala jsem s ním líbat. Martin se nebranil a spolupracoval.

Hodil mě na postel a začal mi sundávat tričko. Já abych nebyla po zadu tak jsem. Mu rozepla pasek od kalhot.

Sundal mi triko a podprsenku taky. Já jemu tričko a pásek. Začal mi mačkat prsa a dal si mou bradavku do pusy. Já začala vzdychat. Bylo to tak příjemný. Pak si vzal tu druhou a tu zkousl. Mokrou cestičkou od bradavek se dostal k mim kalhotum, sundal je společně s kalhotkama a v nikl do mě. Já se má něj jen podívala a pak jsem se prohla v zádech. Pro Martina to byla příležitost být ve mě ještě hlouběji.

První přirážel pomalu a pak zrychlil. A pak zase pomalu. Pak ho ze mě pomalu vytáhl a lehl si vedle mě, já sem hned přebrala vedení a sedla si na něj obkročmo. A zasunula ho do sebe sama. Začala jsem pohybovat pánvi sem a tam. A on vzdychal. Překulil jsi mě na čtyři a jel ze zadu. Chytl mě za zadek a druhou rukou placl. Já se prohla a vjel do mě celej.
Cca patnáct minut jsme to opakovali a pak jsem se oblikli a usli.

Probudil mě Martin tím že skopl z postele.

,,Au kokote."

,,No konečně do piči jsi vztala, prosimtě to co se stalo...ehm..."

,, Vím to co se stalo je jen Mezi námi. A byli to jen užití jsme pořád kamarádi."

,,Ehm...jo, musíme za Davidem."

,,Ok."

Vylezli jsme z pokoje. Všichni byly úplně v piči, zhulený svetovaný, bylo mi z nich špatně a ze mě taky. Udělala jsem špatnou věc, vyspala jsem se z bráchou kluka ke kterému něco cítím.

Vyšli jsme z bytovky na parkoviště. Nasedli jsme do auta. Martin dál klíče do zámku a nastartoval. Nastalo trapné ticho. Martin nechal nastartované auto a oba jsme jen seděli v naprostém tichu a klidu.

„ Martine já..."

Ani jsem to nedořekla a už mě políbil na rty. Z polibku se stalo líbání. Martin se odemne odrhl.

„ promiň já... musíme jet."

„ jo... dobře jedem."

Cestou jsme nemluvili a jen jsme poslouchali hudbu. Najednou začala hrát sladká od davida. Jen jsem se podívala na Martina který měl poker face, začala jsem zpívat a na Martinově tváří se rozzářil malý úsměv. Začala jsem zpívat ještě víc a na dálnici jsem do něj začala mírně strkat, konečně se začal smát víc a začal zpívat. Oba dva jsme v autě řvaly sladkou.

Když sladká skončila tak jsme se smáli. „mam tě víc než rád" řekl Martin do smíchu. Já se jen na něj usmála a odvrátila pohled od něj z okýnka „já tebe víc" a dál jsme se koukala ven. Položil mi ruku na vnitřní stranu stehna....

!CHYBY!
TAKŽE SORRY LAŠKY MOJE ALE NĚJAK JSEM ÚPLNĚ ZAPOMĚLA NA WATTPAD. JO A DOKONCE I NA VÁS, MAM VÝČITKY SVĚDOMÍ ŽE JSEM ZAPOMĚLA NA TAK VÝJIMEČNÉ BYTOSTI JAKO JESTE VY.
DOUFÁM ŽE SE VAM LÍBÍ TA TO DIRTY KAPITOLA, BUDU SE SNAŽIT KVŮLI VÁM BÝT VÍC AKTIVNÍ... VAŠE KUNDICE 😍

•𝘉𝘪𝘵𝘤𝘩•{Pozastaveno}Kde žijí příběhy. Začni objevovat