Šla jsem k osmičce. Podívala jsem se kdo tam sedí a byl tam Martin. V celé své kráse, seděl tam bez trička s mokrými vlasy a díval se do telefonu.
Když se podíval do předu, jakoby směrem na mě tak jsem rychle zalezla za roch. ,, Nedělej že tam nejsi." Řekl a usmál se. Vyšla jsem zpoza roku.
,,Ahoj Martine...co ty tady?.",, Přišel jsem si užít."
,, Jo. tak já ti jdu zavolat nějakou hoe."
,, Počkat, počkat já si objednal tebe."
,, Dobře."
Otočil si mě k sobě. A já mu rukou omylem přejela po břiše. Pousmál se. Nechtělo se mi tomu věřit ale něco mě k němu hrozně přitahovalo. Chytla jsem ho za ruku a odtáhla ho na sedačku.
On se posadil a já začla. Vylezla jsem si na tyč. Kroutila jsem se na ní ale s nechutí, kdyby to možná nebyl Martin ale někdo jiný tak bych se tak necítila.
Koukal na mě ale já na něj ne. Pak mi dál litr do ruky až jsi jdu sednout k němu.Sedla jsem si a on mi sáhl na stehno. Jen jsem se usmála ale on se ke mě přibližoval, jeho ruka se začala postupně posouvat k mému rozkroku.
,,Martine nech toho...já nemůžu." Vyhrkla jsem že sebe.
,,Jo jasně...já půjdu."
,,Ne že by jsi mi vadil ale jsme kamarádi, nechci si to u tebe posrat tím že k tobě noc necítím."
,,Jo chápu tě, byl to jen úlet...síla momentu." Řekl a dál mi do ruky dalších dva tisíce.
,,Za co?"
,, Slyšel jsem vaší dohodu."
,, Děkuju." Poděkovala jsem mu a obejmula ho.
Hrozně kezky voněl. A tak jsem ho nechtěla pustit. Do ucha mi pošeptal ,,už musím jít." Ale já ho pořád ne a ne pustit. Cítila jsem v jeho náručí tak bezpečně.
Když jsem ho pustila tak odešel. Beze slov. ,,Oukej tak jsem to zase dosrala očividně." Řekla jsem si spíše pro sebe.
Šla jsem za svou šéfovou.
,,Tady jsou ty peníze... kvůli naší sázce jsem si posrala kamarádství."
,,No neměla jsi se sázet, na tady máš ty peníze a jdi domů."
Vzala jsem si peníze, odešla jsem dozadu. Převlékla jsem se a jela za Adamem. Šla jsem na zastávku. ,,Kurva až za hodinu?...to je v piči."
Nasrana jsem šla pěšky k Adamovi a Lenině domů. Cca po 15min. Jsem narazila do nějakého Paka který čuměl do telefonu.
,,Ty píčo můžeš dávat poz... Davide?"
,,Ahoj Sáro, zrovna jsem šel
k tobě do práce.",,Aha tak si to tam užij já jdu ke kamarádovi. Tak ahoj."
,, počkej... vím že mi do toho nic není ale ty máš něco s mim bráchou?"
ČTEŠ
•𝘉𝘪𝘵𝘤𝘩•{Pozastaveno}
Teenfikcehoe čti a zjisti 🖤🚬 Dorian, Grey atd. 14.9.2020#2-dorian 11.10.2020#3-grey