• 𝕤𝕡𝕣𝕔𝕙𝕒 •

576 28 2
                                    

( miláčci fakt promiňte ale zase 15+😅 užijte si čtení)

• David •

Cca další půl hodinu jsem se snažil ubránit, na konec to došlo k to mu že jsem se nechal. Ona se sehla rozepla mi zpět kalhoty a vytáhla ho. ( Všichni víme jak to pokračovalo)

Udělal jsem se jí do pusy a ona to spolikala.
Celý zpocený a udýchaný jsem ho opatrně vyndal z její pusy a přitom jsem vzdychl.
Ona se na mě podívala a utřela si rty od zbytků. Zapla mi kalhoty a ještě na posledy zmáčkla.

,,Ouhh...to jsi dělat neměla, jen počkej budeš mě prosit."

,,Je to fer devil girls musí mít trest."

,,A ty jsi devil girl?"

,,Jho a jaká."(usmála se a kousla si do rtu)

,, Jsi šťastná že jsi ochutnala?"

,,Hmm...já nechutnala já papala, a ano jsem."

Další půl hodiny prospala, když jsme byli před mojí bytovkou tak ještě spala. Nechtěl jsme jí budit tak jsem zaplatil, vzal ji do náruče a odnesl ji ke mě do bytu.

in David home•

Vešel jsem do bytu se Sárou v mém náručí. Ještě spala, zul jsem si boty a odnesl ji do mé ložnice a položil ji na postel. Pomalu jsem sundal jí její kalhoty a tričko taky. Když jsem šel ke mě do skříně pro nějaké tričko pro ní na spaní, tak se vzbudila.

,, Davíde já chci do sprchy."

,,Ne do piči však se ani nezvedneš z postele."

,,Pssst... Davídku Davídku Davídku. Přece tam nepůjdu sama.( Řekla když ležela na posteli, z hlavou dolů a ukazovala směrem k němu).

,, Hou hou hou...já s tebou nejdu."

Vztala z postele a chytla mě za ruku. Mlčky mě odtáhla do koupelny a tu zamkla. Sundala mi tričko, pak ho sundala i sobě. Polkl jsem na sucho. Rozepla knoflík u mích kalhot, stáhla je až dolů je kotníkům. Jen jsem jí koukal do očí když se ke mě zvedla. Vytáhl jsem nohy z kalhot a pořád se jí dival do očí.
Svlékla si opatrně kalhoty.

Odstoupila si oddemě a já jí sjel Pohledem odzhora až dolů. Ona udělala to samé a už měla podprsenku a kalhotky dole, šla do sprchy. Chvíli jsem jen stál nehybně na místě, pak jsme uslyšel spuštění sprchy. Sundal jsem si boxerky a šel za ní.

Stoupl jsem si za ní a dal jí ruce na boky. Cítil jsem jak se jí chvěje tělo když jsem jí dával jemné polibky za zadu na její krk.  Otočila se ke mě a podívala se mi do očí. Pomalu se ke mě přiblížila a políbila mě na rty. Z polibku se stalo líbání. Pořád jsem ji držel za boky, přitiskl jsem si jí k sobě ještě víc. Byli jsme kůže na kůži.

Pořád se jí chvělo tělo. A tak jsem jí zašeptal do ucha,, v klidu kotě." Polkla na sucho a vzala si sprcháč. Kapka se jo do ruky, rozetřela si ho v rukou. Dala ve ruce od sprcháče na mou hruď. Koukala na mě dělo a nevnímala. Ruce ji jeli pomalu níž a níž. Když už byla skoro u něho tak se zastavila.

,, Půjčíš mi tričko?"

,,... ehmm..jo jo jen se osprchuju."

,,Jo já taky."

Osprchovali jsme se, osušili a já jí přinesl tričko. Moje tričko měla až ke kolenům byla roztomilá. Já si vzal boxerky. Vzal jsem jí do náruče a odnesl do postele. Bolela ji hlava tak jsem jí přikril. Šel jsem pro prašky a pro něco k jídlu. Když jsme se vrátil z kuchyně tak už spala. Nechtěl jsme ji budit tak jsem odnesl to jídlo zpět do ledničky.

Odešel jsem na balkón si zakouřit. Koukal jsem na noční prahu z balkonu. A v tom ne něco vyrušilo. Byla to Sára která přišla za mnou. Stoupla si vedle mě a vzala mi cígo z pusy. ,, Neumíš říct že jdeš kouřit pičo?"

,, Nechtěl jsem tě budit."

,, Nevadí, to co se stalo... radši nebudeme ani komentovat."

,, Radši ne..."

Jen jsme na sebe koukali a smáli jsme se...

! CHYBY !
HOU HOU HOU... DIRTY TIME.
DOUFÁM ZE SE LÍBÍ A ZE VÁS TATO KAPITOLA POTĚŠILA.
VAŠE KUNDICE 😍

•𝘉𝘪𝘵𝘤𝘩•{Pozastaveno}Kde žijí příběhy. Začni objevovat