1.0

901 91 2
                                    

[ Stray Kids - Easy ]

oy ve yorumu unutmayın 🌻

Jeno, 2.kattaki revire iniyordu. Jaemin'e yardım etmek aklında yoktu ama Nana'nın çok zayıf olduğunu düşündüğü için tek başına Jaemin'i taşıyamayacağını bildiği için gidiyordu.

Revire geldiğinde Jaemin dışında kimse yoktu. Jeno, Nana'nın mesajı okuduğunu düşünüp çıktığını düşündü.

"Jaemin? Ben Jeno. Korkma sana yardımcı olmaya geldim. Yaran nerde?"

Jaemin eğer konuşursa Jeno'nun onu tanıyacağını bildiğinden konuşmak yerine eliyle göstermeyi tercih etti.

Gösterdiği nokta karnıydı. Min Sun'dan tekme yemişti ancak aşırı derecede canı yanmıyordu.

Revirde bulduğu kalem ve kağıtla Jeno'ya not yazdı.

"Teşekkürler ama canım acımıyor daha demin gelen çocuk yardımcı oldu bana."

Jeno kafasını sallayıp revirden çıkacakken Jaemin'i sınıfa götürmesi gerektiğini düşündü. Tekrar revire döndüğünde Jaemin gömleğini alt düğmelerini açmış, yarasına krem sürüyordu.

"Sanırım daha demin gelen dost o kadar iyi krem sürememiş, yardım istemediğine emin misin?"

Jaemin cevap vermemiş kremini sürmeye devam etmişti.

"Min Sun'la olayın ne?"

Jeno soru sorsa da Jaem cevaplamıyordu. Ağzını açıp bir şeyler söyleyemezdi.

Tekrar kalemi alıp yazdı.

"Kimse beni umursamaz sen neden burdasın?"

"Çünkü umursadığım birisi seni umursadı."

Jaemin, Jeno'nun dediğine gülmüş. Ve tekrar yazmıştı.

"Gelen çocuk neyin oluyor ki?"

"Şimdilik kesin bir şey diyemem ama zamana bırakıyorum. Gelen çocuğun adı ne?"

"Tanımıyorum."

"Okulun bitmesine az kaldı, evine bırakayım mı taksiyle?"

"Gerek yok kendim giderim tekmeyi karnıma yedim bacağıma veya kafama değil."

"Pekala Jaemin, o zaman ben Min Sun'la konuşmaya gidiyorum bir şey olursa okul grubundan numaramı bulursun."

aynen bu şekilde yazdıklarımı okuyorum ndpsmspwöxpel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

aynen bu şekilde yazdıklarımı okuyorum ndpsmspwöxpel


nu arada bu bölümü dün atacaktım ama 83837382 kez dediğim gibi köydeydim

mwaaah 💙

Sonat † NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin