[¶]
oy ve yorumu unutmayın aşkolar 🍊🌻
•
Jeno elindeki ilaçlarla Jaemin'in kapısını alacaklı gibi çalıyordu. Kapıyı açan Jaemin'in kardeşi Eun'du.
"Hoşgeldin yakışıklı abi -normali oppa ama sevmiyorum o kelimeyi- Jaemin abimi uyandıracaksan onu öpmelisin, çünkü o uyuyan güzel. Ya da uyuyan yakışıklı emin değilim."
"Hoşbuldum güzelim, abin nerde?"
"Evde, he şey, koridorsun sonundaki soldaki oda. Ben Jisungie'ye bakayım ben yokken bir yerleri yakabilir. Yeni nesil çok sorumsuz ne diyebilirim?" Eun her zamanki bilmiş tavırlarıyla karşısındaki çocuğuna söyleniyordu. Jaemin abisi birkaç kez Jeno'yu ona anlatmıştı. Cidden bahsettiği kadar yakışıklı bir abiydi.
Jeno, küçük kızın söylediği odaya girmeden önce birkaç kez kapıyı tıklattı. Daha sonra kapıyı sessizce açıp içeri girdi.
Lacivert çarşafların üstüne uzanmış, göz kapakları titreyen gencin yanına gitti Jeno.
"Nana, ateşin biraz yüksek, üstünü çıkartmalıyız bana yardımcı olur musun?"
Jeno, yatakta doğrulan Jaemin'in üstündeki tişörtü kollarından sıyırdı.
"Şimdi ilaçlarını içmeden önce ılık bir duş daha al. Bekle Jisung'u da çağırayım yardımcı olsun." Jeno Jisung'u çağırmak için yataktan uzaklaşacakken Jaemin, Jeno'yu durdurdu.
"Jisung, Eun'a baksın. Eun'un endişelenmesini istemiyorum. İlaç kullandığımı öğrendikten sonra çok uzun bir süre trip attı. Jisungla oyalansınlar."
Jeno kafasını olumlu anlamda salladı. Ilık bir duş alması ikisi için de zor olacağından mutfaktan bir kaba su doldurup bir de bez getirdi.
Suyun içine bezi batırıp fazla suyu sıktı Jeno. Bezi Jaemin'in alnına, göğsüne ve karnına koydu. İlaçlarını içmesi için büyük bir bardakla su getirdi.
"Suyun hepsini iç. İyi gelir."
"Jeno, ben iyiyim bu saatte buraya gelmene gerek yoktu. Hem ailene ne dedin?"
"İlaçları kim verdi sanıyorsun? Annem ayarladı ilaçları. Yan etkisinin olmayacağını ve basitçe kullanabileceğin ilaçlar koydu. Buraya bırakan da diğer annemdi."
"Beni bu kadar umursaman hoşuma gidiyor Jeno."
"Yüzüme karşı, beni sevdiğini söylebilir misin?"
"Şu an zar zor konuşuyorum. Ama aklımda çok güzel sözler var Jeno."
"Bekliyor olacağım."
...
O gece Jeno, Jaemin'in başından ayrılmamıştı. Annelerinden izin almış, geceyi Jaemin'de geçirecekti.
Eun'u saat 10-11 gibi yatırmış, Jisungla beraber misafirlerin gitmesini beklemişlerdi.
Ne zaman ki Jisung'un misafirleri evi terk etmiş, Jisung eve gitmiş, Jeno ise Jaemin'in odasındaki tekli koltukta uyumaya çalışmıştı.
Gece saat 1'ye yaklaşırken Jeno'nun o halini gören Jaemin, Jeno'yu hafif uykusundan uyandırmış, yanına gelmesi için ikna etmişti.
İkisi de hayallerini yaşıyorlardı. Hiçbir art niyet yoktu şuan onlar için. İkisi de en masum anlarında, uykularında birbirlerine sarılıyorlardı. Jaemin'in ateşi ilaçlar ve Jeno'nun ilgisi sayesinde düşmüştü. İkisi de rahat bir gece geçirmişlerdi.
••
Çok uwu oldum 🥳😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonat † Nomin
Hayran Kurgu"Taşıdığım kalbin nasıl yükler taşıdığını bilemezsiniz, dilimde susturduğum onca sözü duyamazsınız veya içimde kimleri öldürdüğümü bilemezsiniz. Çünkü anlatsam dinleyemezsiniz..." •nomin• ©mndln0 •yarı texting•