En son oyunun içindeydiniz ve orası muhteşemdi. Gözleriniz kamaşmıştı tâki Benny sizin omzunuza elini koyarak "Hadi biraz gezelim." dedi ve birden ışınlandınız, siz merakla "Bunu nasıl yaptın?" dedi ve Ben "Bu oyunun kralı benim." dedi ve siz o zmaan anladınız. Geldiğiniz yer çimenlik bir yerdi ve pembe çiçekler... yani cennet gibi bir yer. Siz çiçekleri kokladınız ve harika kokuyordular. Sonra Benny "İstediğin kadar çiçek alabilirsin ya da buradan istediğin bir şeyi" dedi ve siz "Teşekkürler Benny... yani Ben Drowned." dediniz ve o gülümseyerek "Bana istediğini diyebilirsin." dedi ve siz fırsattan istifade ederek "O zaman sana 'sarı civciv' dicam." dediniz ama o "Ya da sen bana sadece 'Benny' de, nasıl fikir?" dedi ve sizin elinizden tutup, birden uçurdu.
Gerçekten uçuyordunuz ve o çiçekler daha minicik gözükordu sonra Ben sizi bıraktı ve tek başınızada uçabiliyordunuz. Sonra Benny "Hadi yakala!" diye bağırdı ve kaçtı. Siz iki dakkada uçmaya öğrendiniz ve onu kovaladınız. Ben Drowned çok çevikti ve her el hareketinizde kaçıyordu, sizde buna çok sinir oluyordunuz. En sonunda onu ebelediniz ve Ben Drowned "Bir ödülü hakettin, ne istersin?" dedi ve siz düşündünüz. Ne isteyebilirdiniz? Bir ayıcık mı? Yeni bir vidio oyunu mu? Ya da başka bir şey mi? En sonunda siz "Hmmm... senin arkadaşlığını..." dediniz ve elinizi uzattınız ama o elinizden tutup, kendine çekti ve size sarılıp "Bunu seve seve kabul ederim." dedi.
Birkaç saat oldu ve artık senin dönmen gerekiyordu, Ben Drowned seni yatağına yatırdı ve veda edip, uyudun.
Devamı sonraya...
Bölüm nasıldı? Devamı gelsin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benny ve Sen (Creepypasta)
FanfictionBuda Ben Drowned hayranlarına gelsin! 🙌🙌 Diğerlerinde bütün tutkumu kullandığımdan bunda pek kullanamaybilirim...