Sorular ve cevapları

1.2K 91 24
                                    

Diğer bölümü öyle bir sonla bitirdim ki şuan ne yapacağımı bilmiyorum... kötü olursa sorry.😩😭

Aydan yansayan ışık odanızı aydınlatıyordu ve siz yatağa gömülmüş, ağlıyordunuz. Birden içinizde babanıza karşı bir kin beslemiştiniz. Kafanızdaki çiçeklerden yapılmış tacı ellerinizde baktınız ve bu sefer ona sarıldınız ama bu Benny'nin yerini tutmadı.

Sonra zaten uyumuştunuz...

Sabah oldu ve annenizin odaya giren adımlarını duydunuz ama kalkmadınız. Yorganı başınıza kadar çektiniz ve anneniz yanınıza oturdu, sonra elini omzunuza koydu ve "Hadi (Adınız), kendini bir oyun için üzme" dedi ama siz birden kalkıp "O sıradan bir oyun değil!" diye bağırdınız. Sonra yataktan fırlayıp lavoya koştunuz ve aynaya baktınız. Gözleriniz şişmişti ve morarmıştı, kısacası berbat görünüyordunuz. Yüzünüzü yıkadınız ama su bile onu hatırlatıyordu size.

Yarım saat sonra yemeğe oturdunuz ve babanız size kötü bir şekilde bakıyordu, siz ise sadece yemeğinize bakıp, kaşığünızka çorbayı bir oraya bir buraya karıştırıyordunuz. En sonunda babanız "Bu oyunu sana vermemi mi istiyorsun?" dedi ve siz ani bir şekilde babanıza baktınız ve "Evet..." dediniz ve babanız "Sana sorular soracağım, bunu bilirsen oyun senindir ama dürüst cevap vericeksin." dedi ve siz sessiz bir şekilde babanızın söyleyeceği sözü bekliyordunuz. En sonunda babanız ortaya oyunu koydu ve "Sabahları seni odanda bulamıyorum ama arada senin sesini duyuyorum, sanki oyunun içine girip ortadan kayboluyorsun..." dedi ve biraz sustu. Sonra "Nereye gidiyorsun ve bu oyunu bu kadar özel yapan ne?" dedi. Siz bir an korkmuştunuz, ona herhalde oyunun içinden Ben Drowned çıkyıyo onunla oyuna giriyoruz, sonra orada oynayıp geri geliyoz diyemezdin ya. Baban öyle bir soru sormuştu ki sanki seni tabuta sokup, canlı canlı gömmüşlerdi. Bu sorudan çıkamıyordun, o soruda takılı kalmıştın.

Baban senin cevabını bekliyordu ve sen ayaklarına bakarak "Şeyy... ben... ben şeyy... hmmm..." sanki diliniz tutulmuştu ve en sonunda "Sa-Sabahları... ben... b-ben... ben dı-dışarı çıkıyordum." dediniz ve babanız "Oyunu neden açık bırakıyorsun?" dedi ve siz daha da sıkışmıştınız ve "Ben... ben oyunu bi-bir türlü ka-kaydedemedim." dediniz. Babanız biraz düşündü ve "Odada kiminle konuşuyorsun?" dedi ve siz "Ben b-bir şarkı ge-geveliyordum" dediniz ama babanız "Seni dinliyordum ve sen normal bir şekilde konuşuyordun." dedi ve siz iyice korktunuz.

Ne diyecektiniz? Daha başka bir yalan nasıl uyduracaktınız? Bir bahane daha bulup "Arada o-oyunu oynarken u-uyarı yazıları çı-çıkıyor... be-bende yaptığım yanlışlardan ke-kendime alçak bir sesle ba-bağırıyordum." dediniz ve babanız "Tamam... oyunu sana vericam" dedi ve siz tam oyunu alacaktınız ki babanız oyunu kapıp "Ama yarın... ve bugün bol bol ders çalışıcaksın, diğer günler ise oyunu biraz kısacak ve derslerine odaklanacaksın, okulun açılmasına birkaç hafta kaldı." dedi ama bu bile size yeterliydi sonra babanıza sarıldınız ve ders çalışmak için odanıza gittiniz.

Yalnız soruların cevaplarını yazarken ben bile öyle oldum. Ne cevap yazsam diye düşündüm, ama sorduğum sorularda bizim eski fen hocasının kazık soruları gibi sorulardı valla. Kendisi var cevabı yok resmen.

Devam edecek...

Benny ve Sen (Creepypasta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin