Medyaya hem foto hem müzik koydum bakabilirsiniz...
Dansın sonuna geliyordunuz ve her dansın sonunda olduğu gibi bir öpücükle bitti. Sonra ikiniz çimenlerin üzerine uzandınız ve kısa sürede uyudunuz.
Sabah uyandınız ve ikiniz oyundan çıkacaktınız ama olmadı... çıkamıyordunuz. Birkaç denemeden sonra Ben "Oyun kapanmış" dedi ve siz "N-Nasıl yani?!" dediniz ve "Elektrikler kesilmiş" dedi. Elektrik nasıl kesilmiş olabilir? Daha üç hafta önce ödenmişti... yoksa.. yoksa anneniz evimi satmıştı da elektrikleri kesmişlerdi? Ne olmuştu? Artık burada mı duracaktınız?
En sonunda Ben "Bunun bir yolunu bulacağım (Adınız)" dedi ve oradan ayrıldınız. Yine o arenaya gittiniz ve birkaç savaş kazandınız. Sonra Benny ile çimenlerin üstüne oturup konuşmaya başladınız.
Ben: Hmmm... (Adınız)...
S/A: Evet, Benny?
Ben: Hmm.. yok bi şey.
S/A: Emin misin?
Ben: Hayır...
S/A: Sana bir şey söylemem gerekiyor.
Ben: Önce ben söylemeliyim.Birden siz onu duymadınız ve aynanda "Ben seni seviyorum" dediniz. Sonra birbirinize baktınız ve siz "Gerçekten mi?" dediniz ve o sizin dudağınızdan öpüp "Bu yeterli mi?" dedi ve sizin yine yüzünüz domates oldu. O günü Ben Drowned size gülerek geçti.
En sonunda bir kulübede uyandınız ve Benny bir şeyler oynuyordu. Hemen yanına oturdunuz ve bir konsolda siz alıp oyuna daldınız, yanınız birkaç paket cips ve kola da aldınız tabii. En sonunda akşam oldu ve ikinizde uykusu yoktu. Nedense yürüyş yapmaya karar verdiniz ama bu iyi bir fikir miydi? Gece yürüyşü, ne olabilir ki?
Biraz kısa oldu bu yüzden üzgünüm. Son bir bölüm daha ve sonra Pup'a geçiş yapıcaz bu arada diğer kitaplarımı okumayı ihmal etmeyin.
Sizleri seviyorum!❤❤❤❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benny ve Sen (Creepypasta)
FanfictionBuda Ben Drowned hayranlarına gelsin! 🙌🙌 Diğerlerinde bütün tutkumu kullandığımdan bunda pek kullanamaybilirim...