Medya şuan ekran fotoğrafım...
Siz oradan uzaklaşacaktınız ama Ben elinizden tuttu ve "Ben seni seviyorum (Adınız)!" dedi ama siz "Bırak elimi!" dediniz ve elinizi çektiniz. Sonra "Biz sadece arkadaşız... sadece arkadaş Ben..." dediniz ama Ben Drowned boynunu yere eğmişti ve "Peki... biz sadece arkadaşız..." dedi ve sonra elini yine tutup, birden odana ışınladı ve "Görüşürüz... arkadaşım..." dedi ve oyunun içine girdi.
Siz etrafınıza baktınız ve odaları gezdiniz. Evde kimse yoktu, baban ölmüştü ama annen.... o nerdeydi? Birden kapıda bir not buldunuz ve okudunuz "Tatlım, ben karakoldayım. Sakın evden ayrılma" diye yazıyordu.
Siz biraz bur şeyler atıştıracaktınız ama abur cuburlarınızı bulamadınız ve ekmek arası peynir yapıp, yediniz. Sonra odanıza gidecektiniz ama mutfaktaki aile resminize baktınız. Ne kadarda mutlu gözüküyordunuz, içinizden "Keşke o oyunu bulmasaydım" diyorsunuz ve gözünüzden bir damla yaş akıyor, tabii ki devamıda geliyordu.
Sonra odanıza geçtiniz ve aynadan kendinize baktınız. Eskiden olduğu kadar mutlu gözükmüyordun. Sonra pencereden dışarıya baktın ve kar yağdığını farkettin. Uzun zamandır dışarıya çıkmamıştın ve daha hayâtta ne olup, olmadığını bile zar zor biliyordun. En sonunda omzunda bir el hissettin ve bu Benny'di... size üzgün bir yüzle baktı ve "Gerçekten üzgünüm" dedi ve size arkadan sarıldı. Siz onu ittiniz ve "Bırak beni pislik! Senin yüzünden işler böyle gidiyor!" dediniz ve birden nefes nefese kaldınız. Sanki son nefesleri veriyordunuz, o kadar kızgındınız ve anlamıştınız ki göz kenarlarınız kızarmıştı ve sıcaklamıştı.
Sonra Benny kemerin arka tarfından küçük bir bıçak çıkardı ve size verip "Öldür beni... madem ki her şey benim suçum, öldür beni..." dedi ve eğildi. Siz bir Ben'e, bir elinizdeki bıçağa bakıyordunuz. Birkaç saniye sonra siz bıçağı sıkıca tuttunuz ve yukarı kaldırdınız. Bıçağı sapladınız ama yere ve sizde dizlerinizin üstüne düştünüz. Ben yavaşça kafasını kaldırdı ve size baktı ama siz yere bakıyordunuz. Sonra sizin çenenizden tutup kaldırdı ve size yaklaştı. Sizin kafanızdan kendine çekerek sarıldı ve onun omzunda ağlamaya başladınız.
Sabah...
Siz yatakta yatıyordunuz ve Benny yerde yatıyordu. Sonra o uyandı ve size bakarak "Günaydın dostum..." dedi ama sizin birden moraliniz yine bozuktu. Sonra ikiniz kalktınız ve sen evi gezdin ama yine annen yoktu ve dolabın üstünde bir not buldun. Bu not annen tarafından yazıldı ve şu yazıyordu "Tatlım, ben annemlerdeyim ve birkaç gün orada kalıcam. Dolapta biraz yemek ve odamda biraz para var, onları harcayabilirsin." diye bir şey yazıyordu.
Siz sonra dolaptan bir şeyler alıp, ısıttınız ve yediniz. Sonra sandalye almaya üşenip tereye çıktınız ama birden ayağı kalkarken dengenizi kaybettiniz ve tam düşecekken Ben Drowned sizi tuttu ve gülümseyerek baktı. Sizi sonra yavaşça indirdi ve uçarak kendisi aldı. Sonra içine su doldurdu ve size uzattı, siz aldınız ve içtiniz.
Birkaç dakika sonra...
Siz ikiniz odaya geçtiniz ve Ben "Hadi biraz oyun oynayalım." dedi ve siz gerçekten çok sıkılmıştınız. Birkaç saniye içinde oyunun içindeydiniz ama bu sefer karanlık bir odadaydınız, birden bütün mumlar yandı ve hoş bir müzik ile çiçek kokuları ortamı güzelleştirmişti. Birden belinizden iki el hissettiniz ve boynunuzda bir nefes...
Arkanızı dönecektiniz ama Ben "Bırakta bu anın tadını yaşayalım." dedi ve kafasını omzuna koydu ve birden ikinizin üstü değişti. Sonra Ben sizi kendine çevirdi ve önünde eğilip "Bu dansı bana bahşeder misin? (Kesin yanlış yazdım...)" dedi ve siz elinizi ona uzattınız ve "Peki" dediniz.
O gün sanki sihirli bir gündü ve çok güzeldi...
Bugüün 1 Ağustos veeee... dün bayramın ilk günüydü. Bugün ikinci günü yani herkesin bayramı mübarek olsuun! Biraz geç bölüm attım çünkü köydeydim ve tabletimi yanıma almadım. Bölüm kötü olduğundan sorry...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benny ve Sen (Creepypasta)
FanfictionBuda Ben Drowned hayranlarına gelsin! 🙌🙌 Diğerlerinde bütün tutkumu kullandığımdan bunda pek kullanamaybilirim...