Tanışmanız

2.3K 120 123
                                    

Bu kitap biraz kötü olabilir çünkü bütün aklımdaki aşk senaryolarını diğer kitaba dağıttım... yani fazla bi şey beklemeyin. Bu arada siz hikayede 11-12 yaşlarındasınız. Bu bölüm uzun ve sıkıcı olabilir.

Yaz tatiliydi ve siz bütün vidio oyunlarınızı oynamıştınız. Bir şey bir kere oynanırdı ve sizin bir tane bile oynanmamış oyununuz yoktu. Belki bodrumda vardır diye inip bakmaya karar verdiniz.

Elinize bir fener aldınız ve kutuları aramaya başladınız. Bir tane bile vidio oyunu yoktu, son bir kutu kalmıştı ve siz hemen kutuya daldınız ve bir oyun bulmuştunuz ama daha önce bu oyunu oynamıştınız. Sonra üzgün bir suratla odanıza yürüdünüz ve boş boş tavana baktınız.

Yemek vakti gelmişti ve siz yine somutmuş bir şekilde mutfağa gittiniz ve babanız sizi böyle görünce "Ne oldu?" diye sordu ve siz kollarınız yastık gibi kullanıp masya yattınız ve babanıza bakarak "Bütün vidio oyunlarımı oynadım." dediniz ve anneniz "Bodruma baktın mı?" dedi ve siz "Evet ama bulamadım." dediniz ve babanız "Maaşımı aldığımda yeni bir oyun alırız" dedi ve sizin yüzünüz daha da asıldı çünkü babanızım maaşını daha dün almıştı ve siz bir ay bekleyemezdiniz. Yemeğinizi yarıda bıraktınız ve odanıza döndünüz.

Bir farklılık vardı. Ne mi? Yatağınızın üstünde güzel paketlenmiş bir şey vardı. Siz ailenizin size süpriz yapmış olduğunuzu düşünüp hemen kutuya dalıyorsunuz ve bir oyun görüyorsunuz. Oyunun kutusunda ne yazıldığı belli değildi çünkü kutunun boyasının çoğu sökülmüştü yani eski bir oyuna benziyordu. Birden içinizden "Babam niye bana eski bir oyun aldı?" dediniz ama oyun oyundur ve başka oyununuz yoktu.

Siz hemen oyunu taktınız ve oyun açılıyordu ama sizin tuvaletiniz geldi ve hemen lavobaya koştunuz. Geldiğinizde ise oyun takılıydı ama ekran kapanmıştı ve açılmıyordu. Siz daha fazla kurcalamadınız ve o sırada içeri anneniz girip "Tatlım, hadi uyu" dedi ve siz uyudunuz. Birkaç saat sonra bir ses geldi ve siz hemen oyuna ve ekrana baktınız ama hiçbir şey yoktu. Sanırım biraz geç saatler olduğundan duyar gibi olmuştunuz ya da yan odada anne ve babanız televizyon izliyordular.

Siz başınızı yastığa koydunuz ve uyudunuz. O gece ekran bir kere yeşil oldu ama siz bunu göremediniz. Birkaç gün böyle geçti ve siz en sonunda bu işi halletmeye karar verdiniz. Sabah oldu ve hemen yemek yemeden oyunun başına oturdunuz. Biraz düğmeleri kurcaladınız ve en sonunda oyun açıldı. Oyun güzele benziyordu ve siz oynamaya başladınız. Sonra akşam oldu ve siz yemek yiyip yine oyun oynadınız.

Geç saat olmuştu ve sizin göz torbalarınız iyice morarmıştı. Aileniz uyuyordu ve birden oyun kapandı, ilkten elektrik kesildi zannettiniz ama ışığı açıp, kapadınız ve elektrikler gitmemişti. Ne oluyordu?! Birden ekran yeniden açıldı ama sarı saçlı, yeşil kıyafetli ve gözlerinden kan akan birini gördünüz. Bu kiş Ben Drowned'dı! Siz birden korkudan geriye düştünüz ama o "Merhaba (Adınız).." dedi ama adınızı nereden biliyordu?! Siz korkudan terliyordunuz ve en son oyunun içinden çıktı ve size yavaşça yaklaştı. Siz geriye çeklecektiniz ama zaten duvarın dibindeydiniz ve size elini uzattı. Siz şaşırmıştınız ve o "Hadi kalk" dedi ve siz onun elini tutup kalktınız.

O gülümsüyordu ve siz ilk ne diyeceğinzi bilmiyordunuz. En sonunda "Be-Ben Drowned? B-Bu sen mi-misin?" dedi ve o "Sence kim gibi gözüküyorum?" dedi ve siz "B-Burada ne ya-yapıyorsu-sun." dediniz ve o "Seninle daha yakından tanışmak istedim." dedi ve siz "Beni mi izliyordun?" dediniz ve o "Hmmm... belki.." dedi ve sizin birden yüzünüz kızardı ama o "Merak etme sadece seni uyurken izliyordum" dedi ve siz birden rahatladınız.

Sonra Ben Drowned sizin elinizden tuttu ve "Benimle oyun oynamaya ne dersin?" dedi ve siz neşeyle "'evet' derim!" dediniz ve birden oyunun içine girdiniz.

Devama Edecek

Biraz kötü olmuş olabilir ama aklıma bu kadar geldi.

Benny ve Sen (Creepypasta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin