8.Bölüm

29 4 7
                                    

Kapı bir anda arkamızdan kapandı ve ben bi çığlık kopardım ali de korkmayın hizmetçi kapattı dedi ve dişlerini göstererek sırıttı. Arkamı döndüğümde kimse yoktu korkmuştum bi anda ışıklar açıldı. En azından ışıklar açılmıştı yani. Neyse aliye "ali burası çok ürkütücü değilmi "dedim alinin gözleri fal taşı gibi açıldı ve "yok ya ben hep burda kalıyorum ya zaten bişey olmaz" dedi. Anlamadım niye bu kadar korktuki. Neyse bize kalıcak odamızı gösterdi. Bende "tamam"diyip odaya geçtim. Oda biraz ürkütücüydü söylediğim de söz mü şato zaten 1 kilometre ötede korkutucu geliyor. Dedim içimden ve güldüm bi anda kapı açıldı ve irkildim. Hiçmetçi yemek getirmişti çok ürkütücü bi kadındı hiç birşey söylemeden çıktı ve gitti. Bu evde niye kendimi bu kadar korku dolu hissediyordum. Acaba ecem napıyodu. Tam kapıdan çıkacaktım ki kapının kenarında göremiceğim küçüklükte bi yazı vardı ama benim gözlerim maşallah çok keskin olduğu için okumayı başardım "neeee"dedim içimden orada "buradan bidaha çıkamayacaksın" yazıyodu tabi ünlemde vardı sonunda, korkmaya başladım zaten korkuyodum da daha da içime ürperme geldi ecemin yanına gitmej üzere kapıya döndüm ve akapıyı açıp gittim burası çok büyüktü ecemin odasını nasıl bulucaktım. İlerledim ilerledim bütün odalara bakarak gidiyodum önümde duran kapıyı da açtım içerisi hizmetçinin yatak odasıydı. Bana o korkunç yüzüyle tip tip bakıyodu hemen çıktım ordan ve bi sonraki odayı açtığımda ali yatıyodu çok tatlı uyuyodu. Ve kapıyı kapatıp ilerlemeye başladım bi anda birisi beni tutup bi odaya götürdü. Evet bu aliydi "ne oldu" dedim ve bana bakarak "çok tatlı uyuyorum dimi"dedi ama ben onu içimden söylediğime adım gibi emindim. Sonr bir anda gözleri simsiyah oldu. Korkudan bayılcak gibi oldum sonra bayılmadığımı farkettim yani o şimdi bi vampir miydi?Evet bunu içimden söylediğime 100%100 emindim ki o bana bakarak "belki olabilir" dedi şaşkınlıktan ve korkudan ölmek üzereydim ki alinin dişleri uzadı ve boynuma yaklaşmaya başladı. (Daha çok takip ve oy atarmısınız lütfen)

KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin