Ne arkamızdan biri mi geliyor. Cemreyle koşmaya devam ediyoduk bi araba geliyodu "lütfen dururmusunuz"diye seslenim elimi kaldırdım adam durdu. Arabaya bindik. Ama nasıl olur. Sürücü koltuğunun yanında ali vardı bi çığlık attım. Ve ali bize dönüp o meşhur sırıtışını göstererek önüne döndü sinir oluyodum. Cemre korkudan donmuştu. Ben onu bir iki kez sarsarak kendine getirdim şofer herşeyden habersiz gibi yola devam ediyodu nereye gidiyoduk eveet! Yaşadığımız şehrin yakınındaydık hiç ses çıkarmadan beş on dakika daha gittik ve çok sevinçliydim şuan doğduğum yerde istanbulun bir ilindeydim bi 10 dakika lık yolun ardından bizim evin önündeydik. Bidakika ya bu şoför bizim evin yolunu nerden biliyodu. arabadan indik biz arabadan iner inmez adam serseleyerek kendine geldi ve nerdeyim ben bakışı atarak yola devam etti şaşkın bi suratla eve girdim. Ama anahtar uymuyodu ah nası unuturum babam beni 2 gün önce evden atmıştı dedim ne bunu dışımdan mı söyledim e şimdi nerede kalıcaz. Bi düşünelim dedik. İkimizde cebimizdeki ve cüzdanımızdaki paralara baktık toplam 497 tl vardı. Evet çok mutluyduk bizim burda oteller 200 tl filan dı neyse yola çıktık. Bir yarım saat falan geçmişti varmıştık otele saat 10 buçuğa geliyodu hemen parayı ödeyip odamıza çıktık oda güzelde kötü de değildi yani neyse yataklarımızı hazırlayıp yattık ben cam kenarında yıldızlara bakıyodum bi anda camda alinin resmi belirdi. (arkadaşlar takip edip oy vermeyi unutmayın )