Sabah kalktım ve elimi yüzümü yıkayıp bir duş aldım her zamanki gibi duştan çıktığımda üstüme bir bluz ve şort giydim. Dudağımı parlatıcı sürdüm ve aşağı indim kendime bir yumurta yapıp yedim babam yoktu. Dışarı çıktım ve dünki ona çarptığım çocuğu gördüm bana "arkadaşını bulabilirim" dedi. İçimden güldüğümü sandım ama dışından gülmüşüm bana"arkadaşının ismini ve soy ismini ver bide telefon numarasını" dedi. Ben "sana niye onun telefon numarasını veriyim belkide sapığın tekisin" dedim bana "sen bilirsin ama senin dediğin gibi birisi değilim" dedi ve ilerlemeye başladı arkasından "dur bidakka" dedim ve telefon numarasını verdim "0542....... ismi cemre soyismi korkmaz"dedim ve bana"bana güvendiğin için teşekkür ederim dedi ve gitti oneydi şimdi okula zaten oldukça geç kalmıştım koşar adımlarla okula vardım. Cemre yoktu içimde bi hüzünlenme oldu. Acaba o çocuk cemreyi bulabilecekmi çok garip daha ilk defa gördüğü birisine niye yardım etsinki ders fendi okul bitince eve doğru yol aldım çarşıdan gidicektim.yine o dükkanın önünden geçicektim bi anda ağlıcak gibi oldum ama ağlamadım eve vardığımda kapının önünde o çocuk duruyodu ağzında ve kaşının kenarında küçük yaralar vardı yanına gittiğimde gülüyodu noldu dedim "gel bakalım" diye bağırdı sokakta nolduğunu anlamamıştım bir anda sokaktan cemre koşarak geliyodu çok sevinmiştim ayriyettende şaşırmıştım o çocuk nası buldu cemreyi çok garip?