Január 6.
Már egyszer találkoztam vele, de én csak figyeltem őt. De ezen a napon ő figyelt fel rám. Elkezdett velem flörtölni, amibe én bele is mentem. Persze mikor randira hívott vissza utasítottam. Egész héten ostromolt, nagy nehezen rá vett egyre.Január 11.
Az első randi a Duna parton volt. Végig beszélgettünk, egyszer sem ért hozzám. Aztán beültünk egy kávézóba, majd haza vitt.Január 18.
Újabb randi. Kínos helyzetbe hoztam magam haza felé a kocsiban. A ház előtt még órákig beszélgettünk, de mivel szakadt a hó, haza küldtem. Nem csókolt meg, de, mint utólag megtudtam szeretett volna.Február 14.
Jó néhány találkozással később... Már megvolt a csók. Egy öleléssel kezdődött. Újabb randi.Február 15.
Munka után találkoztam vele. Össze jöttünk.Február 22.
Moziban voltunk. Nálunk aludt.Március 7.
Először aludtam ott.Március 8.
Szörnyen össze vesztünk egy félre értésen. Én dolgoztam, majdnem sírtam. Bevallottam neki, majd békülés. Aznap sírva mentem hozzá. Akkor láttam először sírni.Július 5.
Sírva keltem. Találkozott a két család. Boldog voltam.Július 18.
A születésnapja. Nem amiatt sírt, hanem egy komolyabb dolog miatt, ami utána engem napokig bántott.Július 22.
Végre felmondtam. Azt mondta megvár. Én pedig csak a szeptembert várom.Folyt. köv.