,,Nic, já se tě jen chtěla zeptat, jaké šaty si mám na tu oslavu vzít😂, ale vidím, že opět jdu nevhod (takovej kazišuk)" ,, Prosímtě, nerušíš" (no ale všichni víme, že ruší) , povídá Týna. ,,Běž do pokoje a já za tebou za chvíli přijdu", povídá.
Mezitím : No víš Janku, já nevím jak bych ti to řekla, ale no víš, já jsem a než to dořekla, tak přišel Tony s tím, že potřebuje pomoct ve stodole se senem. Týna už si v hlavně myslím, že jí není souzeno to říct Jankovi. Týna tedy řekne, že přijde, jen musí dojít ta Julčou.
Dojde k Julče, která na ní kouká jak kdyby něco strašného provedla. ,,Proč tak divně koukas, mám na sobě něco?" ,, Nemáš, jen jsem vám to zase skazila." ,, Co prosímtě?" , povídá Týnka. ,, No ty víš co, No přece tu pusu?" ,, Ale to nebyla žádná pusa, já se mu snažila jen něco říct, ale ještě mi to nevyšlo. Teď si za námi přišla ty a předtím to byl Vilém." ,, Aha, to jsem nevěděla, a co mu chceš celou tu dobu říct Tyno?" ,, No víš, pamatujes, jak mi dříve bylo strašně špatně, no tak mě napadlo, že bych mohla být, no být těhotná. No a teď se mi to potvrdilo, opravdu jsem v tom a nemůžu tomu uvěřit." ,, To si děláš prdel ne?" haha, zasmála se Týna, ,,kezby." ,, Tak to gratuluju, a takže to Janek ještě neví?" , ,,ne ještě ne, protože jsem neměla příležitost mu to říct."
Druhý den neměla čas mu to říct, protože měla dost práce a Janek musel na schůzku do Prahy. Julča včera slíbila Týnce, že nic neřekne a myslíte si, že neřekla? To víte, že řekla. Běta, Róza, Profesor, Tony, Tom a spousta dalších to už ví, naštěstí drbny to nevědí a doufám, že ani vědět nebudou. No a víte co, netuším jak, ale dozvěděla se to i Sylva(sestra Týny) a ta to vykecala Lídě a Lída ostatním. Tady v této vesnici se nic neutaji, to vám říkám rovnou.
Všichni to už vědí, ale Janek a Vilém nic. Chudák Janek, je táta toho dítěte a dozví se to poslední.
Už je večer, Týna leží už v posteli a najednou někdo zaklepe, ,,dále", řekne Týna. Hádejte kdo tam byl. No přece Janek❤
Přišel do pokoje, převlékl se a umyl a hned do postele ta Tynou šel. Než si Týna v hlavě rozmyslela, jak mu to tedy říci, když už má tu příležitost, tak Janek během chvilky po náročném dni usnul.
ČTEŠ
•Jsem v tom ||Slunečná☀||
Short StoryJak čas běžel, Týna byla těhotná a na statku byly samé aféry.