Začal krásný, sluneční a podzimní den a jakmile Janek vstal( mimochodem, Janek dnes spal sám ve svém pokoji), tak si uvědomil, že ještě neměli svatbu, a že by bylo načase to trošku změnit. Chvilku o tom přemýšlel, když seděl v posteli. Měl na sobě modré triko a jenom trenky. (Opravdu krásný pohled holky😂😍!) Jak tak o tom přemýšlel, tak ho napadlo, že by mohli mít svatbu tady na statku. ,,Nechci nic drahého, luxusního, chci jen krásnou svatbu, kde bude Týna a já a blízcí přátelé, nikoho jiného nechci. Doufám, že s tím bude Týnka souhlasit", povídá si Janek pro sebe. ,, Bylo by to krásný." ,ale aby to měl perfektně pro Týnu připravené, tak si vše napsal a nakreslil do svého sešitu, kde měj všechny své poznámky, ať už ty důležité i ty nedůležité. Nikdo nikdy nepochopil, co je v tom sešitu důležité😂. Sešit byl malý tmavě modré barvy. Do sešitu si napsal vše co by očekával od svatby.
1. jednoduchá a rodinná
2. zadní cizí lidé a skromná
3. ale jedinečná
4. tanečky, hudba, jídlo a přátelé
A to není vše:)
Sešit si schovával pod polštář, aby ho Týnka nenašla, jelikož ta svatba měla být jako překvapení. Janek si moc nemyslí, že by to bylo zrovna nejlepší místo na schování nejlepší a tajného překvapení, ale řekl si : ,,postel si budu stlát od teďka sám, takže je malá pravděpodobnost, že si to někdo přečte nebo že ho najde." Jakmile vše dořešil, tak vše uschoval na své místo a vydal se za Týnou. Vůbec nevěděl kde je Týna, ptal se všech, ale Týnka byla k nenalezení.
J : je to strašně divný, tohle se nám ještě,abych byl ja nebo Týna k nenalezení!
Tak Janek zkoušel Týnce volat a zvedla to. Janek v to doufal, že to zvedne. V telefonu se ozvala Týnka a povídá.
T : Ahoj, copak potřebuješ zlato?
J : sháněl jsem tě celý den a ty nikde. Ptal jsem se skoro všech, jestli nevědí kde jsi, ale nikdo nic nevěděl. Prosimte copak děláš lásko?
T : Promin, ja jsem teď ve městě a nakupuju tu různé věci na statek. Až přijedu, tak jsem jen tvoje, slibuju!
J : Dobře, dobře. Tak zatím papa❤.
T : Ahoj ;)
ČTEŠ
•Jsem v tom ||Slunečná☀||
Cerita PendekJak čas běžel, Týna byla těhotná a na statku byly samé aféry.