فرح..عدي ابعد عني..
عدي..مكنش سامع حاجة..
فرح..عيطت..عدي عشان خاطري ابعد عني مش عايزة اخاف منك ..بلاش تبقي كريم يا عدي .... عدي هخاف منك يا عدي..عدي..فوق انا فرح...فرح صرخت...عدييييي
عدي..فاق.بعد عند فرح ..فرح بعدت عنه وقعدت في جنب في الاوضه تعيط
عدي. ..مسح .علي شعره جامد وقرب من فرح
عدي..فرح انا اسف ..
فرح. ..اسف اصرفها منين دي يا عدي.. دلوقتي ايه الفرق مبينك وبين كريم .....
عدي..انت بتشبهيني بكريم..
فرح...قامت..قولي انت الفرق بينك وبينه هو حاول يعتدي عليا وانت كمان عملت كده.ايه الفرق..
عدي..الفرق اللي انا جوزك..
فرح..مش هنضحك علي بعض يا عدي .احنا اتجوزنا عشان لما اسافر معاك يقبي مش حرام غير كده انا مغصوبه عليك ..
عدي...يعني ايه مغصوبه عليا دي كمان محدش ضربك علي ايدك عشان توافقي..
فرح..انا وافقت عشان اهلي بس غير كده انا لسه بحب كريم
عدي..ضرب فرح بالقلم..ومسكها من شعرها جامد...اقسم بالله يا فرح لو سيرة اي راجل جات علي لسانك طول ما انت علي اسمي ..هتشوفي مني حاجات هتزعلك..
فرح..اكتر من كده..
عدي..ساب شعر فرح ونزل وسابها..
فرح..راحت تبص في المرايا..
فرح..منك لله يا عدي الكلب..وشي حبيبي يا ناس. وربنا خسارة فيك اسم عريق...سكتت لا ده انت خسارة فيك حبي ليك اصلا..اما ربيتك يا عدي مش هيكون اسمي فرح..
فرح..استحمت وطلعت لبست بيجامه .عليها اسبونج بوب ولونها اصفر ..
فرح...اعمل ايه دلوقتي انا مش بطيق الطرحه برة هلبسها برة وجوه ..لا طبعا هلبسها..
فرح..لبست الطرحه .ودخلت السرير عشان تنام بس معرفتش .
فرح..يووووه من اول ما مشي وانا بكلم نفسي وبقيت مجنونه وهو لسه مرجعش انا خايفه عليه...
فرح ..قامت صلت . وقعدت تدعي ربنا ان يحفظه .وهي بتصلي عدي دخل..
عدي سرح فيها وهي بتصلي بخشوع..
عدي..حرما..
فرح..مردتش عليه دخلت الحمام ..ولبست البيحامه والطرحه..وطلعت فتحت التلفزيون
عدي..ليه الطرحه..
فرح..بصت له ومردتش عليه.
عدي..هو انا مش بكلمك.
فرح..مردتش عليه.
عدي..عنك ما رديتي ..بصلها بغيظ وراح نام علي السرير..
أنت تقرأ
مجنونه حياتي
Romanceهي مجنونه جدا...وطيبه جدا .كل اللي يعرفها بيحبها..جدا .محجبه ..مع انها طيبه بس فكر تغلط فيها..هتقلب ولسانها اكول من بلد .. أما هو عصبي جدا يحاول أن يكبت أعصابه ولكن في أوقات لا يعرف تدخل حياته بالصدفه ..وبعد ذلك يجدها في كل مكان يذهب له لتحول له حيا...