*SPOILER ALERT* do trzeciej części Apolla. Czytasz na własną odpowiedzialność.
One shot powstał z inspiracji piosenką, którą macie w mediach ^
Polecam posłuchać."Yelling at the sky
Screaming at the world"/
Wrzeszcząc w stronę nieba
Krzycząc na cały świat.Staram się być silna ale czasem poprostu nie daję rady... Kiedy nikt nie patrzy i nikt nie słyszy. Daję upust emocją kotłującym się we mnie od tamtego dnia.
"Baby, why'd you go away?
I'm still your girl"/
Kochanie dlaczego odszedłeś?
Nadal jestem twoją dziewczyną.Chociaż przed tym dniem nie byliśmy razem, wiem, że w głębi duszy już zawsze będę Twoja. Nie ma na tym świecie nikogo, kto mógłby zająć Twoje miejsce. Potrzebowałam przerwy. Ty to zrozumiałeś... i już nigdy nie było nam dane być znowu razem. Dlaczego musiałeś odejść?
"Holding on too tight
Head up in the clouds"/
Zbyt mocno chodzę
Z Głową w chmurachStaram się uczepić dobrych wspomnień... Wszystkich, które razem dzieliliśmy. Chyba trochę błądzę w obłokach, ale to jedyne co mi pozostało.
"Heaven only knows
Where you are now"/
Jedynie niebiosa wiedzą
Gdzie teraz jesteśCzasami zastanawiam się co się z Tobą teraz dzieję. Chcę tylko abyś był szczęśliwy. Niezależnie czy wybierzesz Elizjum czy nowe życie... Być może wypiłeś z rzeki Lete i już mnie nie pamiętasz, ale wiedz, że ja zawsze będę mieć Ciebie w moim sercu.
"How do I love
How do I love again?
How do I trust
How do I trust again?"/
Jak mam pokochać
Jak mam znowu pokochać?
Jak mam zaufać
Jak mam znowu zaufać?Jak mam nauczyć się kochać od nowa, jeśli całą moją miłość dostałeś Ty? Razem z Tobą straciłam cząstkę siebie, której nigdy nie odzyskam.
"I stay up all night
Tell myself I'm alright
Baby, you're just harder to see than most"/
Nie śpię przez całą noc
Wmawiając sobie, że wszystko w porządku
Kochanie poprostu ciężej jest cię zobaczyć niż większośćCoraz więcej nieprzespanych nocy. Nie wiem ile jeszcze wytrzymam. Przez łzy wmawiam sobie, że wszystko będzie dobrze, ale gdy tylko zamykam oczy widzę Twoje martwe ciało w moich ramionach.
"I put the record on
Wait 'til I hear our song
Every night I'm dancing with your ghost"/
Włączam nagranie
Czekając na naszą piosenkę
Każdej nocy tańczę z twoim duchemPamiętasz jak tańczyliśmy pod gwiazdami? W kółko do tej samej piosenki. Nigdy nie mieliśmy jej dość. Czasem mam wrażenie, że wciąż tutaj jesteś i tańczymy znów razem...
szczęśliwi jak dawniej, ale to tylko marzenia... złudzenia."Never got the chance
To say a last goodbye"/
Nigdy nie dostałam szansy,
Żeby powiedzieć ostatnie "Do widzenia"Dlaczego to zrobiłeś? To ja powinnam umrzeć nie Ty. To ja powinnam wypełnić przepowiednie. To wszystko potoczyło się tak szybko... Nawet nie zdążyłam się pożegnać.
"I gotta move on
But it hurts to try"/
Muszę iść dalej,
Ale tak ciężko próbować.Nie ważne ile osób próbuje mnie pocieszyć mówiąc, że wszystko będzie dobrze, ja nie potrafię Cię zapomnieć. Chyba poprostu byłeś dla mnie zbyt ważny... i tak już pozostanie. Już zawsze będę Cię kochać Jasonie Grace.
☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️
Witajcie, witajcie. Czy ktoś wogóle pamięta o tej książce jeszcze? Zapewne za wiele osób to nie.
Mam ochotę napisać one shot z Marvela, ale nie bardzo mam wenę. Ma ktoś jakiś fajny pomysł? Być może go wykorzystam.
To z moim tempem następnym razem napiszę coś tu za pół roku w każdym bądź razie pozdrowionka.
Autorka
CZYTASZ
Opowiadania i One Shoty (m.in. Olimpijscy Herosi)
Truyện NgắnZbiór opowiadań z różnych fandomów i nie tylko. Bardzo wolno pisane.