"Yaz Tatili"

786 14 0
                                    

Evet sonunda okul bitmişti ama okul aşkımdanda uzaklaşıryordum ama belki biyerlere gidersem orda karşılaşız.Hemen eve gittim ve anneme sarıldım anneme hemen biyeriye gidicez mi dedim annemde hayır diye bir cevap verdi gercekten üzülmüştüm.Odama gittim ve çantamı boşalttım.Odam dağınık olduğu için odamı topladım.Kulaklığımı alıp şarkı dinlemeye başladım ve yatağa uzandım.Annem yemek hazırlamıştı ve beni çağırdı aşağıya indim yemek yemeğe başladım tam bir lokma alırken birden telefonum çaldı ve "Bora" arıyordu ben şoka girdim hemen açtım ve alo dedim bora'da napıyorsun dedi bnde iyiyim senden dedim ve biraz mutsuzum dedi neden diye sordum telefonda anlatamam mesaj atarım dedi bende tamam diyip kapattım.Annem hemen o kim dedi bende okuldan arkadaşım dedim tabikide annem inanmaştı okul aşkımın olduğunu biliyordu.Yemeğimi yiyip odaya çıktım ve çamaşırlarımı hazırladım ve banyoya gittim bir duş aldım kısa bir duştu ama rahatlamıştım odama gidip giyindim giyindikten sonra aşağa inip televizyonu açıp bir şeyler izledim ama canım sıkılmıştı çünkü hiç bir şey yoktu odama çıkıp leptebumu alıp doğayı aradım skype'dan (doğa en iyi arkadaşım arkadaşı geçtim BFF'imdi) tatilde ne yapacağını sordum oda galiba Antalya'ya gidiceğiz dedi bende hemen yüzümü astım ve Doğa sordu bana sen napıcaksın tatilde bende evde pinekliceğimi söyliyip kahkaha attım ve kapatım skypeyi uykum geldiği için uyudum.
İnşallah beyenmişsinizdir hikayeyi ilk defa yazdım (yazarlıkta yazıyodumda hiç boyle bir yerde yazmadım) 2. bölüm yarın gelicek herkese iyi geceler..

"İlk Öpücük"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin