İ×A-15

231 13 7
                                    

Ateşin, kaç bedeni yakabilir? Beni tekrar senin gibi kim öpebilir?
Seviyorum,.

***

Clıo- t'as vu

***

"Neredesin?

Gözlerim salonu dolaşırken, tekrar tekrar sessizce fısıldıyordum. Sanki birileri duysa, aramızda ki yasal sevgiyi öğrenecekti.

*Abril, kimi arıyorsun bu kadar uzun süredir?

Telaşla başımı oturduğumuz masaya çevirdim. Tüm gözler üzerindeydi. Kim bilir ne düşünüyorlardı hakkımda. Babama doğru hafif dönerek, sordum.

" Davet ne için?

Ah, bu soru şuan burada sormam... Masada hafif bir kıkırdaşma olduğunda babam utanarak kulağıma doğru yaklaştı.

* Komşu ülkenin prensinin bebekleri olacakmış. Kutlama da bunun için. Abril, lütfen beni rezil edecek konuşma yapma.

Başımla onu onaylayıp tekrar etrafa bakınmaya başladım. Ki masadan biri konuşmaya başladı.

* Beyefendi, bu kadar güzel bir kızınız olduğunu bilmiyordum. Haberim olsaydı, daha iyi hazırlanırdım.

Duyduklarımla, duraksıyorum. Babam elimi tutup okşuyor. Gülümsediğine adım gibi eminim.

* Öyle, çok güzeldir. Onu diğerlerinden ayırmam fakat, en iyi de onunla anlaşırız.

*Nasıl hala bekar anlayamadım.

Babam büyük bir kahkaha atarak, yanıtlıyor adamı.

*Kendisi gelen hiç kimseyi istemedi. Bu onun seçimi. Onun babası olarak sadece yanında olabilirim.

*Bir gün bir şeyler -...

Salonu dolduran müzik eşliğinde, içeriye daveti veren çift ve izabella giriyor. Yine çok güzel. Zümrüt yeşili elbisesi ilk gün ki gibi nefesini kesimişti.

Yan masalarına oturan güzel sevgilisine bakıyor genç kadın. Öpmek istiyor. Onu herkesin içinde nefessiz kalana kadar öpmek. Tanrı, bu zamana kadar her dileğini gerçekleştirmesini sağlamıştı.

Gülümsüyor izabella, kendisini izleyen genç kadına. İçinin nasıl alevlendiğini, dokunsa kendisinin de yanacağını hissediyor.

Yemekler yeniyor, herkes bu gece sonmuş gibi içiyor. İki genç kadın, birbirini izleyerek çoktan sarhoş olmuştu. İzabella oturduğu yerden kalkıyor. Kimse kendinde değil, içiyorlar dans ediyorlardı.Karşısına geçip, elini uzatıyor gülümseyerek. Abril uzunca süzüyor Düşesi.

-Dans edelim.

Elini tutup çekiyor ortaya. Kollarını boynuna dolayıp hafifçe dans ediyorlar. Abril kollarını beline sararken etrafa göz atıyor. Tekrar göz göze geliyorlar. Uzunca sessizce bakışıyorlar. Düşes yaklaşıyor, dudaklarını karşısında ki genç kadının dudaklarına bastırıp, gülümsüyor.

Duraksıyor. Derin bir nefes alıp Düşesi kolundan tuttuğu gibi koşuyor.

***

30 temmuz 2020

Lili,

İzabella~[BİTTİ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin