Uzun süredir bu hikayeyi yazmıyorum. Ve küçük hatalar olabilir. Mesela karakterin göz rengi gibi şeyler. Bu hatayı çok yapıyorum.Neyse başlıyorum.
***
Jaymes young- infinity*
"İnsanlar kötülüğe alıştığı zamanlarda, şeytanlar taraf değiştirmiş. O kadar kötü bir zamanmış ki, kimse mutlu değilmiş. Ülkenin kralı hızla bir çözüm bulması için bir kaç kişiyi görevlendirmiş. Yoksa kötülük insanlığın sonunu getirecek, biricik güzeller güzeli kızı üzüntüden çok erken yaşta ölecekmiş.
Göz ucuyla Casey's baktım. Dikkatle beni dinliyor, uyumaya niyetli gibi görünmüyordu. Derin bir nefes alıp kitabı kucağıma iyice çekip devam ettim.
" Büyücü krala tek yolun sevgi iskrisi olduğunu söylemiş. Ama bu öyle normal bir iksir değilmiş. İki aşığın kanı ve göz yaşlarından hazırlanıyormuş. Kral'ın emri üzere tüm aşıklar saraya toplanmış. Hepsinin göz yaşları ve kanlarını kullanarak söyleneni yapmış.
*Abla peki ya o insanlar ölmüş mü?
Casey'in sorusuyla biraz bekledim. Bunun cevabını zaten hikayenin sonunda alacaktı. Devam ettim okumaya.
" Uğraşların hiçbiri olmayınca kral sinirlenip büyücü tekrar getirmelerini ister. Fark etmediği bir şey vardır ki, kızı gün geçtikçe küçülüyor, bir çiçek gibi kuruyordur. Büyücü gelir, sorunun seçilen aşıkların hiç birinin gerçekten sevdiği yoktur. Nefret ve kin birikmiş kalpleri vardır. Onlara gerçekten saf bir aşık gereklidir. Kral yine emir verip saf aşıklar arattırır. Günler ayları aylar yılları kovalar. Kötülük, artmış insanlar birbirini öldürüyormuş. Kral kızının öldüğünü günler sonra öğreniyor, üzüntüyle hastalanır.
Kolumda hissettiğim ağırlıkla duruyorum. Casey'in başı omzuma yaslanmış, uykuya dalmıştı. Kitabı kapatıp yavaşça başını yastığına yerleştiriyorum.
Kitabı raflarda yerini bulup koyduktan sonra sessizce odadan çıkıyorum. Çok geç saatler olmalı ki koca ev sessizlik içinde. Nefes alıp vermem dışında hiç bir ses yok.
Elbisemin eteklerini tutarak yürüyorum karanlıkta. Odama gitmeden önce izabella'nın odasına adımlarımı yöneltiyorum. Yaklaştıkça kalbim hızlanıyor. Avuç içlerim terliyor, zaman yavaşlıyor.
Kapısının önüne geldiğim de içlerinden gelen sesleri dinliyorum. Anlaşılması için kapıya yaklaşıyorum. Benny'in sesi duyuluyor.
*Ne demek gelmek istemiyorsun izabella? O davet soylular arasında. Gitmeliyiz.
-Benny biliyorsun ki o tür yerleri sevmiyorum. Annen de eşlik edebilir sana.
* Ne saçmalıyorsun sen? Yarın gece gidiyoruz o davete.
Derin nefeslerin arasında küçük bir hıçkırık kaçıyor, güzel izabella'nın dudaklarından. Kaşlarım çatılırken, uzaklaşıyorum kapıdan. Yavaşça odama doğru ilerlerken, düşünüyorum. Hep olduğu gibi düşünüyor. Yoruluyorum çözüm bulmak için.
***
Lili,
Jüpiter,25 mayıs 2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzabella~[BİTTİ]
Short Story@irehil12 hesabında ki, hikayenin devamıdır. Lili, 22 mayıs.