İ×A-16

219 12 9
                                    

Son kez sertçe öp.
Sıkıca sarıl,
Vedalaşır gibi seviş.
Gittiğimde sakın ağlama bebeğim.
Çünkü Tanrı neredeyse, sevgi orada.
Kalbinde.

***
Indila- derniére danse
***

Kucağıma alıyorum küçük bedenini. Daha sert öpüyorum dudaklarını. Bir daha öpemeyecekmiş de tadımı ezberler gibi. Nefes nefese ayrılıyor, dudaklarımı boynuna bastırıyorum. Közden farkı yok, yakıyor. Hafifçe öpüyorum.

Elleri çenemi tutuyor. Tekrar dudaklarımı öpüyor uzunca. Başım dönüyor, kalbimin yandığını hissediyorum.  Sıkıca sarılıyor, bedenlerimizi birleştiriyorum. 

-hıh..

Kollarını sıkıca boynuma doluyor. Üstümde hafifçe yükselip dudaklarımı daha sert öpüyor. Tekrar kucağıma oturup kendini hafifçe sürtüyor bedenime..

Ah, Tanrı'm... Şuan yaşadığımı düşünmeyecek kadar kendimden geçtim.  Sırtını okşuyor, hafif iniltilerle karşılık veriyorum ona.

*Ne yapıyorsunuz siz!

İki genç kadında adamın dediğini duymayacak kadar derinlerdeydi ki Benny sinirle, açtığı kapıyı  sertçe kapatıp yatakta ki kucak kucağa olan kadınlara koştu.

İzabellayı kolundan tutup çekmeye çalıştıkça  iki kadın daha çok bağlanıyor, sertçe öpüşmeye devam ediyorlardı.  Adam Düşesi belinden tutup kendine çekmeyi denedi.

Dudakları ayrılan kadınlar, nefes nefese onları ayıran kişinin varlığı ile gözlerini büyüttüler. Beklenmedik bir şeydi Benny'in gelmesi, ve basılmaları.

*Siz ne yapıyorsunuz?

Bağırması ile serken izabella gözlerini sıkıca kapatıp derin bir nefes aldı. Kimseden ses çıkmayınca daha çok sinirlenen adam abril'in saçından tutup çekti.

* Seni iğrenç fahişe. Bunun cezasını vereceğim sana!

- Bırak onu!

Kolunu tutan Düşesi itip, abril'i saçından hızla sürükledi. İki kadın ağlayarak, bırakmasını söylerken, genç adam dinlemiyor zorla sürüklüyordu.

Izabella hızla arkasından koşup kapalı kapının önüne sper etti kendisini. Başını iki yana sallayarak, onu bırakması için ikna etmeye çalışıyordu.

-Lütfen bırak onu Benny. Tüm her şey benim hatam.

Genç adam saçını tuttuğu kadını hızla ileriye doğru savurup, önünde ki kadının boğazına sıkıca yapıştı. Beyaz ten sıkılmayla beraber kızartıp, morarmaya başlamıştı. Abril kendini toplamaya çalıştı. Nefes nefese konuştu.

"Aşağılık biri olduğunu unutma Benny. Onu seviyorum. Senden daha çok.

Gözleri yaşla dolmuş Düşesi bırakıp arkasında ki kadına döndü.  Hızla yanında bitiverdi.

* Seni o gece bitirmeliydim kaltak!

Tekme atıp, hızla başka bir odaya koştu genç adam.  İzabella olduğu yerde dizleri üstünde sürünerek sevgilisine yaklaştı.  Başını dizleri üzerine yatırıp, kanlı yüzüne yapılan saçlarını aldı. Göz yaşları durmadan akılıyor, hala kanamakta olan sevgilisinin dudakları üstüne düşüyor.

" ağlama, her şey iyi olacak izabella'm.

Hıçkırıkları artan genç kadın başını sallayıp, sevgilisinin elini sıkıca tuttu.  Benny'in girdiği odada her şey yere düşüyordu. Bir şeyler aradığı belliydi.  O gelmeden bir şeyler yapmalılılardı.

- kaçmalıyız abril. Bir şeyler yapmalıyız.

"sen çabuk -...

Benny odadan aldığı kılıçla, genç kadını kalbinden yaralanmış. Nefesini kesmişti. İzabella, genç sevgilisini dürtüyor, bağırarak uyumamasını söylüyordu.

Keskin bir acı sırtında belirdi. Nefesi kesildi. Gözleri acıyla dolarken elleri arasında ki eli sıkıca tuttu. Aynı kılıç defalarca sırtına saplandı.  Gözleri, gecenin tüm renklerine veda etti.

***

30 temmuz 2020

Lili,

İzabella~[BİTTİ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin