Annem amacımız kahvaltı etmekmiş gibi abim ve beni mutfağa çağırdı. Bizim yarım saatte mutfağa gelmemize karşın babam birşey demedi. Hayret....
Kesin önemli bir konu konuşmak istiyordur derken merdivenlerden koşarak mutfağa gittim. Ben babamın bişey demesine takmayaraktan nutellalı ekmek yemek için mutfağa gitmiştim aslında...
Mutfak kapısından içeri daldığım gibi nutella kavanozunu aramaya başladım. Babam bu sırada lafa daldı. -"evet. Yaprakta geldiyse artık konuyu konuşmaya başlayabiliriz." Dediği gibi ben nutellayı bulamadığım için ekşimik bir suratla sandalyeye oturdum. Ne yaparsam yapayım o kavanozu bulmalıyım. Eğer onu bulamazsam hiç üşenmeden nüfus müdürlüğüne gider adımı ağaç olarak değiştirecek bir insan potansiyeli var çūnkü bende.... depresyondaysan aç bir nutella kaşıkla her derde deva...
Annem babamdanda önece lafa dalarak ; -"yaprak artık bu evden taşınmalıyız. Baban yeni evimizin olacağı yerde daha iyi ir iş buldu ve orada daha da mutlu olacağız. Bu hepimiz için zor bişey en çokta sen ama daha mutlu olacaksın emin ol" dedi. Ben annem daha lafına devam edemeden iç ve dış ses beraber -"neeeee"diye bağırınca bütün aile olaraktan saydığım şahıslar tiptip baktıkları sırada , bende bu ayı nitelikli ses nereden çıktı diye kendimle bakışma yarışına girdim...
Ağzım öküzün trene baktığı gibi açık kalmıştı. Dozerle kepçe gelse kapatamaz o derece...
Annem benim bu davranışıma aldırmayıp lafına devam etti -" yaprak o kadarda şaşırmana gerek yok ama hep beraber bu zorluğu yeneriz" dedi...
Ama ben eskiden yaşadıklarımı anılarımı silecek bir insan değilim.. yoksa öyle miyim nasıl yapılabilirki bu
《《 knkim olan emir'le geçirdiğimiz günler ,zamanlar
Okuldaki knklarım Duygu ve inciyle yaşadığımız disiplin cezaları ,arkadaşlık sermonileri
Adı dedikoducuya çıkan serap teyze'nin bana koca arama çabaları
Okuldaki hocalar (fena zamanımız geçmedi ama haa ¿¿) 》》
Ben böyle şeyleri silip atacak bir kişi değilim....
Ben ise bağirarak -" ama anne ya zaten daha 4 sene önce taşınmıştık ne yaa bu acele ¿¿ üstelik ben mahalledekilere daha yeni alıştım" (asi ergen style) demiştim ki arkadan bir kahkaha atma sesi gelince o yöne merakla döndüm ve bir çeşit anırmatikus hastalığına yakalanmış abime sinirle karışık yürü git bakışı atınca ağzına fermuar çekmiş gibi yapıp -"sustum"dedi. Babam "- iyide yaprak biz isteyerek gitmiyoruz ki .. bizde senin gibi buraya alıştık, iş amaçlı diyince ben iyice kızdım. Iş amaçlı böyle bişey yapılmaz ki diye düşündüm. Iki dkkada moralim altüst olmuştu. Fazla aldırmamaya çalışıp "- ilerki maçlara bakicaz" diyip ayaklarımı yere vura vura odama gittim. Telefonumu elime alıp müziklere girdim. The wanted - glad you came 'yi son ses kulaklıktan açtım. Internete girerek mavi gözlü taş çocukların fotolaŕina bakmaya başladım. (Sakın fesat fesat düşünmeyin... onlar inanılmaz tatlılar immmm yani stres atmak için birebir fotoraf bakmak..) Telefonumda fotoraflara bakarken uyuya kalmış ve iç dünyama dalmıştım......
Inşallah beğenmişsinizdir.... umarım yani vote sayısı artsa keşke hikayem hakkinda daha büyük planlarım var
Yazarınızdan büyük büyük ♡♥'ler
♡♥=öpücük demektir (fesat anlamayın)
Yorum, takip ve vote kiss from your hands kızlar
Sizi düşünüyor olacağimmm ben...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seni düşünüyorum♡
ChickLitarkdaşlar bu benim ilk deneyimim biraz sıkıcı olabilir ama beğeneceğinizden eminim "sizi düşünüyorum"