Uzuuun bir aradan sonra devam ediyorum....
Aniden bir dürtülme hissiyle yerimden fırladım. Beni uyandıran kişi annemdi
"- Hadi kalk kızım geldik " dedi.
Demek ki gelmiştik şu nam-ı diyar istanbul ' a...
Merakla telefonumu açıp baktım. Yolculuğa saat altıda çıkmıştık,şimdi ise saat öğle birdi. Bütün aile eşyaların indirilmesi için nakliyecilere yardım ederken ben telefonuma gelen mesajlara bakıyordum. Çoğu arkadaşlarımdandı e neden okula gelmediğimi soruyorlardı. Doğrusu bu soruları nasıl cevaplayacaktım merak ediyorum...
Arkamdan bir gerizekalının yumruk atmasıyla ona doğru döndüm. Düşünmenize bile gerek yok Saftirik (anıl)... O anda beni mesajlardan ayırdığı için bir tane patlatasım geldi. Ama bunu yapamam çünkü o benim canım cicim minik Anıl'ımm.....(zübük)
Eşyaların neredeyse hepsi taşındıktan sonra evi gezmeye başladım. Ev teraslı olduğu için diğer evden büyüktü.
*işte bana göre yeni evimizin mekanları*
*mutfak =hazine odası
*yatak odam =disko yeri
*banyo =hiçbir fikrim yok
*salon =TV odası
Ve benim için en güzel yer:
*TERAS =taş çocuk kesme mekanı..
Annemden aldığım son dakika haberi ile bu binada bedava wifi varmış. Uuuu. Havaliii. Hiç durmadan wifiyi açtım ve evin içerisinde çekim alanı aramaya başladım. Ne demişler :" komşu komşunun wifisine muhtaçtır."....
En son geldiğim yer ise terasın korkulukları oldu. Veee wifi 4 çeker şükür. Biraz internette gezindikten sonra telefonumu kapatıp manzaraya bakmaya başladım. Upuzun bir deniz ve karşımızda bizimkiyle aynı boyda olan görkemli bir bina. Onunda teras katında ışık yanıyor. Orada kim oturuyor acaba diye dikkatlice bakarken terastan taş bir çocuk çıktı. Ovv mayyy gaddd. Buda kimm!!! Boyumu biraz kısaltıp bu taş varlığı gözetlemeye başladım. Yahu bu soğukta sadece pantolonla mı terasta durulur. Ben bile üzerimdekilerle donuyoom. Olsun !! Ama kesinlikle kasları kendisini öne çıkaran bu çocukla tanışmam lazım......
Biraz kısa oldu yazım yanlışı varsa özürler dilerim.Bayyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seni düşünüyorum♡
ChickLitarkdaşlar bu benim ilk deneyimim biraz sıkıcı olabilir ama beğeneceğinizden eminim "sizi düşünüyorum"