Evin içinden gelen seslerle usain bolt hızıyla yatağımdan kalktım (usain boltun kim olduğunu görmedim ama burdan saygılar..) ve etrafa bakınmaya başladım. Acaba saat kaç diye düşünürken telefonu elime aldım ve gördüğüm saate bakakaldım. Saat daha altıydı.Bu sesler de eşya taşıma sesleri, galiba yeni evimize taşınıyoruz diye bir düşünce geçirdim içimden.. Telefonu yatağıma fırlattıktan sonra kapının aniden açılma sesiyle irkildim ve gördüğüm şeyle ellerimle gözlerimi kapadım. Keşke görmez olsaydım. Abim pantolonsuz bir şekilde odama dalmıştı.
Abime arkamı dönerek:
"- sen burada ne yapıyorsun, illada geleceksen insan üstüne bişey giyip öyle gelir dimiii !!!! "
"- of yaprak sende... kasları varmış diye abini mi kıskanıyorsun. Kusura bakma ama iki gün spor salonuna gitsen sendede çıkar. "
"- offff abi yine yanlış anladın. Yani altına bişey giy demiştim. Asıl hala sen burada ne yapıyorsun !!!! "
"- he yaprak he... bende buraya gelmiş nenemin kaybolan gözlüklerini arıyordum zaten "
"- peki ya ne arıyodun o zaman ¿ "
"- sence neyi arıyomuşa benziyorum "
"- pantolonuuuu "
"- eeeeee !!! "
"- abi ne eeeesi ya... benim odamda senin pantolonunun ne işi var aceba "
"- Bilmiyorum yaprak. Nerede olduğunu unuttum. Galiba alzaymır oldum "
"- Bak odana gitmessen anneme sesleniyorum. "
"- yaprak. insan bi abiciğine yardım eder dimi ¿¿ "
"- anneeeeaaaaa "
Annem patırkütür merdivenleri çıkıp odama geldi. Onun da gördüğü manzarayla gözlerinin kapanması bir oldu. Annem :
"- Anıl ! oğlum bune hal, ayıp değil mi ¿¿ pantolonunu giysene "
"- of anne ben ne diyomm sen ne diyonn "
"- Neredeyse oradadır. "
"- neyseeh ben başka bi tane bulurum artık. "
Abim odadan çıkınca ufak çaplı bir şok geçirdim. Annem odadan çıkarken "- yaprak, nakliyeciler sen uyurken bütün evdeki eşyaları topladılar. Hadi sende valizini toplayıp aşağıya gel seni bekliyoruz "dedi.
"- tamam anne "
Hemen banyoya yöneldim. Şuana kadar çok mutluydum ama banyonun ışığının açık olmasıyla tüm dünyam karardı.
"- abi aç şu kapıyı !!! "
"- Dur Yaprak. Bu yakışıklının kendine çekidüzen vermesi gerekiyor. "
"- Abi benle dalga geçme... Sen kaç saatten beri oradasın ? "
"- iki. "
"- Afedersin ama iki saat boyunca orada ne yaptın. "
"- Erkeksel meseleler . sen anlamazsın... "
"- ANIL !!! Abicim kızdırma beni, hemen çık şuradan. "
"- tamam Yaprak sanada şaka yapılmaya gelmiyoo " dedi ve kapıyı açıp dışarı çıktı. Bende o anda abimin sırtına atlayıp yanaklarını kıpkırmızı yapana kadar sıktım.(bu benim abim beni beklettiği zaman yaptığım işkencelerden sadece bir tanesi) Ben :
"- Abicim , canım , yakışıklım , al yanaklım "
diyerek yanaklarını sıkarken , o bana :
"- Ruhumu alabilirsin ama ; yanaklarımı asla "
Deyince bir anlık yere yere yapıştığımı hissettim. Çünkü: beni sırtından atmıştı. OKÜZZZ...
Hiç bozuntuya vermemeye çalışıp banyoya gittim yüzümü yıkayıp derin bir nefes aldım. Üzerime salaş bir tshirtle kot pantolonu kombin ettim. Ayağıma lacivert vanslerimi giyip saçımı fön çekerek serbest bıraktım. Gözlerime de eyeliner çekerek güzelliğini ortaya çıkarttım. Valizimi hazırlayıp merdivenlerden indim. Kahvaltı bile etmeden nakliye aracına bindik. Açım ben aç !! Babama biz nereye gidiyoruz gibisinden bir soru yöneltince on dakika düşündü... on puanlık uzman soru sorduk ya zaten... cevap gelmeyince içimden neyse dedim. Belki çok şey düşünüyordur. En sonunda aklına gelince :
"- istanbul'a gidiyoruz " dedi.
Dünkü halimden eser kalmamıştı artık. Demek ki izmir'den istanbul'a taşınıyoruz diye geçirdim. Kaybolmayalım diye yanıma türkiye haritasını almıştım. Her ihtimale karşı... Çünkü : geçen gittiğimiz ankara gezisinde şehirler arası otobüste kaybolmuştum. Abimle küs olduğumuz zamanlardı. Telefondan onu aramıştım ve inadına açmamıştı. Haritayı açtım ve parmağımla istanbulu buldum.
"- istikamet istanbul ahoooy " diyerek arabadaki stresli havayı dağıtmaya çalıştım. (Ben stresten pek hoşlanmam.) Arabada ki herkes bana " ne ayaksın " bakışı atınca bende onlara "asıl siz ne ayaksınız " der gibi başımı iki yana salladım.
Acaba istanbula gidince neler olacaktı. Acaba bana hayat orada da gülecek miydi. Neyse herşeyi boşverin !
BEKLE BENI ISTANBUL
BEN GELIYOOOOOM !!!
Yazardan not : birkaç yazım hatası olsada seveceğinizi umuyorum. İnşallah beğenirsiniz....
Günleriniz iyi geçsin ♡♥♡♥♡
3. Bölüm bir hafta sonra yayınlanacaktır. Çünkü: bu hafta her gün sınavlarım var. Anlayışla karşılamanızı bekliyorummm....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seni düşünüyorum♡
ChickLitarkdaşlar bu benim ilk deneyimim biraz sıkıcı olabilir ama beğeneceğinizden eminim "sizi düşünüyorum"