Yine bir gün sivas sabahı. Begum uyukudan yeni uyanmış yüzünü yıkamak icin lavaboya gitti. Ablaları kahvaltıyı hazırlamıştı. Lavabodan cıkıp odasına girdi üstünü degiştirdi. Asagıya indi (günaydın) deyip masaya oturdu. Kulaklıgını takı ve kahvaltıya devam etti. Önünde koskoca yeni bir gün vardı. Ne yapacagını bilmiyordu. Kahfaltıyı bitirip odasına çıktı. En sevdigi arkadaslarını hatta kardeş gördügü dilara ve tahayı aradı. Herzaman buluştukları parkta buluştular. Dilara begümün herzaman ki gibi olmadıgını anlanıstı.
-DILARA: Neyin var begum?
-BEGUM: Canım cok yanıyor dilara. Benim hatam yüzünden ayrıldık. Kendimi asla affetmiyecegim. Neyse biraz yürüyelim.
Ücüde yavas yavas yürüyordu. Begüm cebindeki paketten sigarayı çıkartıp yaktı. Taha da dilaraya uzatıp içtiler. Boş bir inşaatın önünden geçerken begüm yerden bir cam aldı. Koluna sert bir sekilde vurdu. Derinden kesmişti
-TAHA: ne yapıyorsun sen begüm? Böyle yapınca geri gelecek mi sanıyorsun bu sadece kendine eziyet etmek olur. Begüm merdivenlerin oraya oturup ağlıyordu. Birden telefonu çalınca korktu arayan babasıydı. Açtı
-BEGÜM: Efendim baba?
-BABA: begum bugün köye gidiyoruz eve gel tamam mı.
-BEGUM: Tamam baba.
Evin yolunu tuttular. Parka gelince dilara ve taha ayrıldı. Begum tek başına eve doğru giderken karşıdan babası geliyordu. Arabaya binip kulaklıgını taktı. Uyumaya başladı. Köye gelince ablası begümü kaldırdı. Arkadasları harmanda oturuyordu. Eve gelince arabadan inip harmana dogru yol aldı. Caminin önünden geçerken köyün bazı ibneleri begüme sataşmaya başladı. Harmana giden sadece begum degildi. Ahmet de harmana gidiyordu. Caminin ordan geçerken begümü görüp yanına geldi.
-AHMET: Bir sorun mu var begüm?
-BEGUM: yok ya birsey hadi gidelim.
Ahmet ile begüm giderken nihat arkadan bağırdı!
-NIHAT: Sana ne lan!! Sana ne olur? BU ARADA begum MÜKEMMELSIN.
Ahmet geriye koşup nihata kafayı bastı. Nihatı yere yapıştırdı. Yerden kalkıp yumruk atmaya başladı. Ahmet nihatın suratına yumruk vurup nihatı yere yıktı.
-AHMET: Bak serefsiz seni bidaha begumun yanına geldigini duyarsam acımam simdi siktir git!
Ahmet begümü alıp aşagıya indi. Agacın gölgesi altına yatan ahmet yorulmuştu. Beyza olan bitenden merak içinde kalmıstır.
-BEYZA: Ne oldu ahmet?
-AHMET: Yok bisey nihat begume laf atmış bende terbiye verdim.
-BEYZA: Dövdün mü?
-BEGUM: Yok dövmedi sadece agzına sıçtı.
Ahmet begümü cok seviyordu. Daha sevdigini söylemedi ama bugün ilanedecekti. Begümün yanına geldi ve biraz konusabilirmiyiz diyip agacın arkasına gitti. Begum ahmetin arkasından gelip
-BEGÜM: Ne oldu ahmet?
-AHMET: Simdi sus ve beni dinle. Seni cook seviyorum hemde ne zamandan beri. Benim olmadı istiyorum. Beraber gülüp beraber aglamak. Ara sıra tatlı tatlı tartışmalara girmek istiyorum. Seni ölesiye seviyorum begüm herşeyim olup benimle çıkarmısın?
-BEGÜM: Ahmet bunu kendine yapma ben seni sevemem daha yeni birisinden bir hata sonucu ayrıldım. Senide üzerim cok üzerim lütfen anla beni özür dilerim.
Ahmet kalpindeki acı ve uzüntü ile begumun yanından yavas yavas ayrıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BeGüM
RomanceBegum isimli kiz hayattan sogmus. Bu durumdayken onu seven bir kisi var. Begum kabul etmiyor teklifi. Ahmet kendisini sevdirmek icin cabaliyor…