ARKADAŞ MI KALSAK?

61 4 0
                                    

Ahmet için kötü bir gün yine başladı. Birşeyler atıştırıp ahıra gitti.

-AHMET: Zoronfo nasılsın oglum.

Ahmet zoronfo için yem getirmeye gitti. Dün ahmet begümün yanından gidince beyza begümle beraber kalmış. Ahmet atı besleyip eve geri döndü. Tek başına sıkılıyordu. Evi temizleyip  begüm ve beyzayı hemde yan köy arkadaşlarını çagırdı. Telefonunu alıp haber verdi.

-AHMET: Envercim naber kanka :)

-ENVER: İyiyim ahmetcim sen ne yapıyon?

-AHMET: iyi olmaya çalışıyorum. Şey diyecekyim kanka işiniz yoksa seyitle ramazanı al gel yanıma.

-ENVER: Ne işi la:) Tamam kanka ben bizimkileri toplar gelirim. Sen çayı koy:)

-AHMET: Tamam kanka.

Enver arabaya atlayıp seyitin evine gitti. Evin önünde kornaya abandı. Seyit kapıya çıkıp

-SEYİT: Ohhhaa öküz :)) Derdin ne la bizim kapının önünde kornaya basıyon?

-ENVER: Seyit evin önüne gelip kornaya basan biri ne istiyordur. Delimiyim mal ben seni çağırmaya geldim.

-SEYİT: Nereye?

-ENVER: Ahmetin yanına evde sıkılıyormuş tek başına.

-SEYİT: Çay varmı? Cay yoksa gelmem.

-ENVER: Yav gel şuraya daha ramazanı almaya gidecez hadi bin.

-SEYİT: Tamam.

Enver ramazanı almak için seyfik köyüne gitti. Ramazanı alıp ahmetin yanına doğru yol aldılar. Begüm gil çoktan gelmişti. Beyza kek falan yapmıştı. Enver ahmetin evin önün geldi. Ahmet kapıya çıkıp enver gili karşıladı. Hep beraber içeri girdiler. Enver evde kız oldugunu görünce şaşırdı.

-BEYZA: Hoşgeldiniz.

-SEYİT: Hoşbulduk çay varmı?

-ENVER: Hay senin çayına hemi seyit. Yok sana çay.

-BEGUM: Merak etmeyin hepimize yetecek kadar çay var:-)

-BEYZA: merhaba enver ben beyza.

-ENVER: saol beyza bende enver:)) Bu köydemi kalıyorsunuz?

-BEYZA: Yok ben kayseride yaşıyorum. Ziyarete geldim işte.

-ENVER: Tanıştıgıma memnun oldum.

-BEYZA: Bende.

Ahmet çayları getirip herkeze dagıtı.
-RAMAZAN: Kanka ilelen evde yok demi?

-AHMET: yok kanka yurt dışındalar. Rahat ol.

Ramazan cebindeki LM yi çıkartıp herkeze uzattı. Evde sıkılınca gezmeye çıktılar. Ahmet enverin arabasını aldı.

-AHMET:Hadi bakalım atlayın. Size bir üçtepe yolculugu yaptırim.

-SEYİT: Bismillah:))

Ahmet arabayı çalıştırıp yola koyuldular. Hertaraf kar olsa bile ahmet gazdan ayagını çekmiyordu

-BEGUM: Ahmet yavaşla etraf hep kar ve buz.

-AHMET: Yok ya birsey olmaz.

Ahmet konuşurken ilerde viraj belirdi.
-ENVER: Dikkat et!!

Enver hemen direksiyonu tutup virajı atlattı. Herkez bir oh çekti. Ahmet önüne dönünce bir tane tavşan yolda bekliyodu. Hemen direksiyonu sağa kırıp manevrayla kenardan geçti. Ama arabayı konturol edemiyordu. Araba bi sağa bi sola gidiyordu. İlerde biraz rampa vardı. Ordan hızlıca geçince araba dümdüz şarampole uçtu. Arabadan dumanlar yükseliyordu. Kimse arabadan inmedi...

BeGüMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin