Special part Jinie♥️

117 19 8
                                    

Ni pasal Jimin dan Jennie.♥️♥️♥️
Enjoy 😊.

Jimin sedang jalan-jalan di sekitar sekolah. Yelah dia nak ajak Jungkook jalan-jalan tetapi Jungkook ada kat Busan sekarang ni terpaksa la dia jalan sorang-sorang. Taehyung pula sibuk berkepit dengan Rose 24 jam macam berpisah 24 tahun.

Merapu apa pulak la author ni . Kembali kepada cerita.

Sedang Jimin ralit berjalan secara tidak sengaja dia terlanggar seseorang.

"Habis baju aku . Jangan kali jalan guna mata bukan lutut." Kata seorang gadis dengan nada sinis sekali sambil mengelap bajunya yang terkena tumpahan air milo.

First time ada perempuan yang perli Jimin kecuali Rose la. Sedangkan selama ini semua perempuan tergilakan dia.

Jimin hanya tersenyum sinis seraya membalas.

"Memang aku jalan guna lutut . Nak buat macam mana kan. Tapi aku pelik kau guna lutut juga ke ? Kalau tak macam mana kau langgar aku kan?"

Gadis tersebut mendongakkan kepalanya memandang lelaki yang dilanggarnya . Jimin yang melihat wajah gadis tersebut terpukau dengan kecantikan gadis tersebut.

"Excuse me . Kau pekak ke?" Soal gadis tersebut setelah beberapa kali memanggil lelaki tersebut.

Terus Jimin berdehem dan serentak itu memberi tatapan tajam pada gadis tersebut. Tak kalah juga dengan gadis tersebut.

Lama diorang berbalas tatapan sehingga ada seseorang yang menyergah mereka.

"Ehemm..."

Serentak itu Jimin dan gadis itu mengalihkan pandangan pada seseorang yang berdehem.

"Kau buat apa kat sini Rose? Bukan date dengan Taehyung ke?" Soal Jimin pada orang yang berdehem tadi.

"Dah habis dah. Aku nak ajak kawan aku balik la. Tak sangka pulak ada acara lawan mata kat sini." Perli Rose.

Serentak itu terus Rose mengheret gadis tersebut berlalu dari situ.

Jimin yang melihat hanya tersenyum lalu berkata sesuatu.

'Interesting...'

................................

Sejak dari itu , Jimin selalu mengacau gadis tersebut kerana hatinya telah terpikat oleh gadis tersebut. Dan sejak tu juga la Jimin selalu ditolak lamarannya yang ingin Jennie menjadi teman wanitanya.

Dengan bantuan Taehyung dan Rose , akhirnya Jimin tahu nama gadis tersebut. Gadis tersebut adalah Kim Jennie.

Sejak dari itu juga Jimin dah tak mainkan perasaan perempuan . Dia dah tak layan perempuan kecuali Jennie.

....................
Jimin datang ke kantin untuk menemui Bts . Dalam masa yang sama  Jennie ada di situ. Terus Jimin duduk di sebelah Jennie.

"Hai, sweetheart" Kata Jimin sambil mengeyitkan matanya pada Jennie.

Jennie hampir nak tercair dengan tingkah Jimin pantas mengubah riak mukanya menjadi serius.

"Hemm... kesian betul la dengan saya. Awak benci say..."

Tak sempat Jimin habis bercakap tiba-tiba Seokjin menyuruh mereka mengalihkan pandangan pada Nayeon bersama Lisa dan Jisoo.

Lisa dan Jisoo menghampiri Nayeon .

"Hei , rajinnya budak nerd ni tapi sayang kau tak cantik" Perli Lisa setelah berdiri di sebelah Nayeon.

Jisoo pula mula mengambil buku Nayeon lalu mengoyakkannya .

B1:My School Life ✅Where stories live. Discover now