Tanıtım

10 1 0
                                    


Merhaba benim adım Hale Umut Öngül. Ünlü bir bilgisayar oyuncusuyum. Hani gençlerin oynamayı aşıp izlemekten zevk alan oyunların oyuncularından. Ünlü olmam bir yana reklam teklifleri, ücretli yayın yapmak istemeleri, fanlarımı bir yere yönlendirme isteklerini tabi ki kabul etmedim. Nasıl edebilirdim ki? Birinci sorun kızdım. İkinci sorun ise birincisini bilmemeleriydi. Aslında onlara cinsiyetim hakkında bir bilgi de vermemiştim ama direk erkek damgası yemiştim. E haliyle bunun önünü de alamamıştım. Ya kız olmam sorunda değil bana inanan güvenen onca gencin onca izleyicimin beni bırakmaları. Onlara yalan söylediğimi düşünürlerdi...
Karşıma çıkmıştı işte, bir numaralı rakibim! Rakibim derken yaptıklarımızın tam zıttı işte. Mesela o yaptığı yayından para kazanıyordu bense bunu ücretsiz yapıyordum. O oyunları işi olduğu için oynuyordu bense hobi diye canım sıkıldığında.
Ondan nasıl kurtulabilirdim? Ya da kurtulmak ister miydim? Tabi kurtulmak istemememin nedenlerinden biride onu tanıdıkça zayıf noktalarını görüyor oluşumdu. Onları görüp oyunda ona karşı kullanıyordum. Bu biraz haksızlık gibi olsa da onun bana yaptıkları yanında hiçti bile! Bi ara reklamda oynamış karşısına beklediği rakibi gelmiyor diye korkak sıfatı yapıştırmıştı. Ve tahmin edin o kim? Evet doğru tahmin benim bir numaram o olduğuna göre onun da bir numaralı rakibi benim. Minnak bir kız!
Neyse geçelim bunları. Şu an karşımda gözlerimin içine öylece bakıyor. Masum bakışları benimkini solluyor. Gözleri... Gözleri sanki... Hayır bir şey yok gözlerinde! Yapacaklarıma hazır ol. Bakalım korkak kimmiş Çağrı bey?

Merhaba arkadaşlar upuzuuuuun bi aradan sonra tekrar yazmaya geri döndüm bu dönemde beni yalnız bırakmazsanız , yorum, öneri, beğeni yaparsanız sevinirim..

Oyuncu (The Gamer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin