♛┈⛧┈┈•༶ ‧͙⁺˚*・༓☾🖤☽༓・*˚⁺‧͙ ༶•┈┈⛧┈♛
♛┈⛧┈┈•༶ ‧͙⁺˚*・༓☾🖤☽༓・*˚⁺‧͙ ༶•┈┈⛧┈♛
Wiadomości
Do: Silly Hyunjinnie 🐥💛
sob. godz. 16:55
{My Innie 🦊❤}
Wybacz mi Hyunjin. Tak strasznie przepraszam, gdyż nie mogę się z tobą spotkać...•x•x•x•
Zegar wskazywał już, że zostało pół godziny do siedemnastej. Godziny, o której Jeongin miał spotkać się ze swoim przyjacielem w jego mieszkaniu. Nie wierzył w to, że Hwang zaprosił go do tej restauracji. Tak strasznie chciał go zobaczyć.
Ukrywanie uczuć do blondyna powoli wymykało mu się z rąk. Tym bardziej przeszkodziły mu w tym wydarzenia, które ten zainicjował ostatniego wieczoru, kiedy widzieli się ostatnio. Już nie potrafił żyć inaczej. Pozwolił mu na zbyt dużo i chciał tylko więcej. Gdyby nie ta noc, Jeongin prawdopodobnie dalej twierdził by, że nie potrzebuje uwagi i tego uczucia od Hwanga. Yang nie chciał już nigdy nikogo innego.
Jeongin napawywał się nadzieją cały czas martwiąc się, iż jest naiwny. Jednak nadzieja dodawała mu siły, która teraz była mu potrzebna oraz to uczucie po prostu mu się podobało.Tak długo żył bez nadziei, że cokolwiek miedzy nim i Hyunjinem kiedykolwiek mogłoby mieć miejsce. Już prawie go sobie odpuścił.
Chciał również mieć nadzieję, że to co się stało, nie było bez przyczyny i Hyunjin nie zrobił tego impulsywnie. Nie chciałby cierpieć przez to, iż cała ta noc mogłaby okazać się pomyłką oraz by Hwang żałował tego co zrobił a co najgorsze, by odwrócił się przez to od Yanga.
Jeongin był gotowy już pół godziny przed wyjściem. Droga do mieszkania Hyunjina zajmowała zawsze mu około 15 minut a dodatkowo, nie wiedział, kiedy będzie miał okazję wyślizgnąć się z domu niezauważony. Nie wiedział, gdzie może być Minhyun ani co akurat mógł robić. W mieszkaniu panowała od samego rana zupełna cisza.
Yang postanowił ubrać się w czarną koszulę, której odpiął dwa guziki, jak to zawsze robił włożył ją do swoich ulubionych beżowych spodni, oraz nałożył czarny pasek do tego wszystkiego. Lekki makijaż również pojawił się na twarzy Jeongina, pierwszy raz od bardzo dawna. Chłopak uwielbiał się malować i tworzenie makijaży sprawiało mu wiele frajdy. Już niemal zapomniał jak to jest, gdyż od kiedy umawia się z Minhyunem, ten zabronił mu malowania się, gdyż uznał, że za bardzo będzie rzucał się w oczy przez co przyciągnie uwagę wielu chłopaków, którzy będą patrzeć na niego jak na dobrą zdobycz. Dlatego teraz Yang po takiej przerwie nałożył mocne cienie na powieki i zadowolony w pełni ze swojego wyglądu, postanowił, że to najwyższy czas by wychodzić.
CZYTASZ
Love Me Harder • hhj x yji
FanfictionKiedy Jeongin w obawie, że jego najlepszy przyjaciel nie odwzajemnia tych skrytych, głębokich uczuć wobec niego; wchodzi w nieodpowiednie związki i sprawia sobie tym ból. Jednak Hwang jest w stanie nawet przekroczyć próg przyjaźni dla zdrowia i bezp...