Τι περίεργη αίσθηση, σαν να είναι κομμάτι του, το μενταγιόν, δώρο της μητέρας του..η εμφάνιση του, ουράνια μαγευτική θα μπορούσε κανείς να πει. Έκρυψε το μενταγιόν στο στερνό του, κάτω απο το μπλουζάκι του, όταν χτύπησε η πόρτα και ο Βέλιαλ μπήκε στο δωμάτιο.
- ο άρχοντας θέλει να παραβρεθείς στην αίθουσα του θρόνου.Ο Μάικ έγνεψε καταφατικά και ακολούθησε τον δαίμονα.
Οι διάδρομοι του παλατιού ήταν σκοτεινοί, δαίμονες στέκονταν και φρουρούσαν σχεδόν κάθε γωνιά.κοίταξε τα ρούχα του, ήταν λίγο λιτά, του τα είχαν δώσει αυτές που τον κρατούσαν αιχμάλωτο. Οι αναμνήσεις ήταν θολές.
Η μεγάλη πύλη της αίθουσα άνοιξε και βάδισε αργά μέσα.Στο θρόνο καθόταν ο Σαμαέλ, με το βλέμμα σκυφτό, αφοσιωμένο στις σκέψεις του.
Τόλμησε να μιλήσει:
-Με ζητήσατε άρχοντα;
Ο Σαμαέλ ανασήκωσε το βλέμμα του , το γεγονός ότι ο αντίζηλος του βρισκόταν ακριβώς απέναντι του, του έβαζε ιδέες στο μυαλό, όμως, δεν ήθελε να δυσαρεστήσει τη μελλοντική του Βασίλισσα.
- Πως γνώρισε η Βασίλισσα μου, έναν σαν του λόγου σου; και γιατί εμφάνισες την ευσπλαχνία της; και σε έσωσε;
Η Λίλιθ, πριν φύγει απο την κόλαση, ήταν η προσωποποίηση της καταστροφής..Εξέπληξε ακόμα και εμένα, που επαναστάτησα ενάντια του πατέρα μου. Που δημιούργησα το προπατορικό αμάρτημα, δελεάζοντας την Εύα. Η Λίλιθ ήταν το καμάρι του Βασιλείου μου. Πως στην ευχή κατάφερες να της βγάλεις στην επιφάνεια την μηδαμινή ευσπλαχνία που θα μπορούσε να έχει ένας δαίμονας;Ο Μάικ έσκιψε το βλέμμα και σκέφτηκε το λόγο που ίσως θα μπορούσε να κάνει την ανύπαρκτη καρδιά να λάμψει έστω και λίγο.
-Δε γνωρίζω πολλά άρχοντα μου, μόνο ότι μας ένωσε μια άτυχη στιγμή.
Μια άτυχη στιγμή..- Θα σου δώσω μια ευκαιρία, να δυναμώσεις το δαίμονα που είσαι πλέον. Σε ένα μήνα ειναι η στέψη. Θα πάρεις ενα δικό μας όνομα και ειδιότητες. Όταν είσαι έτοιμος, θα ξεκινήσεις τη δουλειά σου σαν κολασμένος ιππότης.
Ο Μάικ υποκλίθηκε, μάλιστα άρχοντα μου. δε θα σας απογοητεύσω.
_________________________________________
Οι εφιάλτες ξεπροβόδισαν τον Μάικ, τον οδήγησαν σε μια σκοτεινή αίθουσα, εκεί στο κέντρο της υπήρχε μαρμάρινο συντριβάνι , οι εφιάλτες έδειξαν τι έπρεπε να κάνει, η φωνή τους ήχησε φρικιαστικά τρομακτικά στο μυαλό του Μάικ. Δεν άφησε δευτερόλεπτο και βούτηξε το κεφάλι του στο νερό. Εικόνες ήρθαν στη σκέψη του και ένας ψίθυρος . Όταν σήκωσε το κεφάλι του απο το μαγεμένο νερό, είπε καθαρά και δυνατά:
ΝΤΆΜΙΑΝ!Ένας εφιάλτης μίλησε:
Ας είναι λοιπόν και το όνομα αυτού.. Ντάμιαν ο Κολασμένος.
Οι εφιάλτες τηλεμετέφεραν τον Μάικ
σε ένα κάστρο μακριά απο το παλάτι της Γεεννά, στον πιο σκοτεινό τόπο της κόλασης. Στο κάστρο του Ενώχ.
Ενας εφιάλτης έδειξε στον Μαικ το δωμάτιο του. Σκοτεινό και κολασμένο το δωμάτιο.
- Ετοιμάσου, θα περάσεις την δοκιμασία των 9 Σπαθιών.Δεν πέρασε πολυ ώρα, όταν οι εφιάλτες συνόδευσαν τον Μαικ σε ενα υπόγειο δωμάτιο του κάστρου. Η ενέργεια ήταν παράξενη, έμοιαζε να σου τραβά την ψυχή. Έβαλαν τον Μαικ να γονατίσει, με ένα μαγικό σφυρί, τρύπησαν και εισχώρησαν τα εννέα αγκίλια στο σώμα του. Αυτά θα τον τριπουσαν κάθε βράδυ, αν έβγαινε ζωντανός, επρεπε να περάσει τη δοκιμασία του Όφι.
Ο εφιάλτης τοποθέτησε και τα εννέα αγκίλια στο κορμί του Μαικ, αφήνοντας τον αναίσθητο.
Κάθε που έπεφτε η νύχτα, ο Μαικ υπέφερε απο τους πόνους, έπειτα απο 9 μερόνυχτα, οι εφιάλτες μπήκαν στο μεγάλο δωμάτιο. Βρήκαν τον Μαικ αναίσθητο, καθώς πήγαν να τον σηκώσουν , σάλεψε τα βλέφαρά του και ψέλλισε με τις λίγες δυνάμεις που του ειχαν απομείνει.
- Ειμαι έτοιμος.
Ο εφιάλτης με μια κίνηση του χεριού του ,εξαφάνισε τα αγκάθια απο το σώμα του.
- αφέντη Μάικ, θα μπορέσεις να συνεχίσεις;
Ο Μάικ σήκωσε το κορμί του , το βλέμμα του διασταυρώθηκε με εκείνο του εφιάλτη, τα μάτια του είχαν γίνει κόκκινα σαν το αίμα.
- Ντάμιαν.. με λένε Ντάμιαν!..μέσα απο δοκιμασίες και σκοτεινές βουνοκορφές πέρασε και βγήκε δυνατός...όχι όμως σαν άγγελος , άλλα σαν δαίμονας, η παραμικρή λευκή του φύση κρύφτηκε και καταπνίχτηκε στα έγκατα της ψυχής του.
Με το δικό του στόλο απο εφιάλτες, τους χειρότερους όλων, ξεκίνησε να ανεβαίνει στην γή και να καταστρέφει οτιδήποτε αγγελικό είχε αφήσει ο δημιουργός.
YOU ARE READING
The heir of the Devil
Teen FictionΑποτραβηγμένη στην κόλαση... Προδομένη απο τον άνθρωπο που άφησε την καρδιά της να αγαπήσει.. Καλείται να αντιμετωπίσει την μοίρα της.. Ως διάδοχος. Το δεύτερο μέρος του the devil inside me..