Έπρεπε να βιαστεί... Ο χρόνο δεν ήταν με το μέρος της..
Δεν έπρεπε να καταλάβει ο Σαμαέλ πως ετοιμάζει κατι εναντίον του..
Όμως.. Έπρεπε να πάρει πίσω της δυνάμεις της με καποιον τρόπο... Και να βρει τις απαντήσεις που έψαχνε.. Για τα οράματα της..
Δε μπορούσε να εμπιστευτεί κανέναν στον τόπο ετούτο..
Θα ηταν αραγε καλη τακτικη να το ξανά σκάσει;
Η μηπως να αφήσει τη μοίρα να τρέξει σαν νερό στο αυλάκι;
Η μοιρα ομως δεν είναι κατι που το καθορίζει ο καθένας μόνος του; με τις αποφάσεις που παίρνει;
Η ιδέα του να γίνει βασίλισσα.. Δίπλα στον Σαμαέλ.. Δε τη δελέαζε και πολυ..
Κάποτε ήταν η προγιαγιά της.. Έπειτα η μητέρα της.. Και έπειτα εκείνη;Ο Σαμαέλ καθόταν σκυμμένος επάνω απο τα βιβλία του.. Προσηλωμένος στο παλαιό χοντρό βιβλίο..
Μια αστραπιαία σκέψη διαπέρασε το μυαλό της...
Ίσως...
Θα μπορούσε η προφητεία να φανεί χρήσιμη...
Πως όμως θα το καταφέρει;
Αποπλανώντας τον!
Περπάτησε αργά προς το μέρος του, άφησε τη σατέν μαύρη ρόμπα της να γλιστρήσει απο τον ώμο της..
Τα μάτια της έλαμψαν ροζ απόχρωση.. Δείγμα αποπλάνησης.. Και υποταγής..
Άγγιξε τον ώμο του, το ήξερε πως δε θα περνούσε απαρατήρητο το άγγιγμα της..
Εκείνος σήκωσε το βλέμμα και την κοίταξε.
Το βλέμμα της κλειδώθηκε στο δικό του..
Άγγιξε το χέρι της για να δημιουργήσει μια επαφή.. Ένα αίσθημα δυνατό δίνοντας της μια αίσθηση ρεύματος να διαπερνά το σώμα της.. Κάθησε μπροστά του.. Ακριβώς εκεί.. Ήθελε να έχει όλη τη προσοχή του..
VOCÊ ESTÁ LENDO
The heir of the Devil
Ficção AdolescenteΑποτραβηγμένη στην κόλαση... Προδομένη απο τον άνθρωπο που άφησε την καρδιά της να αγαπήσει.. Καλείται να αντιμετωπίσει την μοίρα της.. Ως διάδοχος. Το δεύτερο μέρος του the devil inside me..