ARKANDA BIRAKTIĞIN....

216 13 1
                                    

Canımın yanmasına o kadar alıştım ki artık.Ölesiye acısa da ağlayamıyorum. Dökebildiğim sadece birkaç gözyaşı, kağıdımı ıslatan.
Unuttum demiyorum,çünkü beceremiyorum.En büyük yalan kendine söylediğinmiş bunu şimdi çok daha iyi anlıyor kalbim.
Seninle geçen hiç bir anımdan pişman değilim . Yaşadıklarıma rağmen hala onlara sığınıyorum. Biraz da olsa mutlu oluyorum, içinde sen olduğun için.
Bir gün gelip sonunda daha çok üzüleceksin deseler yinede yanında bulurum kendimi.Çektirdiğin acılara aldırmadan,yinede adımı andığında başucunda olurum"NEDEN DİYE SORMA"bilsem onu da yazardım.Artık ağlayamıyorum ve senin için vazgeçtiğim hayatıma birde gözyaşımı ekliyorum...
Böyle demek ki dedim,gerçekten bittiyse böylemi olur diye düşündüm ama çıkamadım içinden. Kaybolduğum yerden çıkmam zaten imkansızdı, biliyorum. Engellere karşı gelebilseydim eminim senin yanında olurdum. Bilmiyorum. Belki de sadece böyle düşünüyorum. Galiba ben düşünmeye adanmış bir adamın gözyaşlarını seninle yok etmek istiyorum, yanımda olmanı ve sonsuzluğa birlikte uzanmayı. Emin değilim bundan. Korkuyorum çünkü. Kaybetmekten. Seni geri kazanamamaktan. Orada beni yalınz bırakmandan. İçimde bıraktığın acılarla dolu ama bir o kadar da büyük olan boşuklardan.

Acılarla ilerlemez zaten bu yol ve ben acılarım yüzünden sana yetişemiyorum. Arkanı dön ve bana bak, her şeyiyle geride kalan, yerdeki cam kırıkları yüzünden ayaklarında oluştuğu gibi kalbinde de açılmış yaralları olan kişiye. Ve duy beni: SANA İHTİYACIM VAR. KAPANMASI GEREKEN BİRKAÇ YARAMIN SARGI BEZI GİBİSİN. GEL VE SAR BENİ.!!!!!
Arkanda beni bıraktığında hissettiğin gibi boş ve acırcasına bak etrafına. Yalvarmalarıma karşı hiçbir şey yapmadan umursamazca devam ettiğin gibi devam et hayatına. Ve dikkat et! Beni böyle derin acılar içinde bıraktığın gibi bırakma kimseyi. Kendimden biliyorum çünkü, arkanda bıraktıklarının yaralarını senden başka kimse kapatamaz.

Ben bundan sonra hayatımda senin gibi bir aşkı ne zaman bulurum bilmiyorum ama senin gibi ben de acı dolu boşlukları ve kurumuş göz pınarlarımı geride bırakıp gidecek biriyle karşılacağımı zannetmiyorum. Güle güle git ebedi sevdiğim!!!

SÖZYAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin