Wakacje

430 16 2
                                    

|perspektywa Raindowdash|

Wreście!!! koniec tej szkoły! mogę w końcu odpocząć i się zrelaksować. Postanowiłem na początku pójść na boisko przywitać się z moimi znajomymi i rozegrać krótki meczyk piłki nożnej.

Niestety po jakimś czasie applejack musiała to zniszczyć.

- Rainbowdash! tu jesteś, my cię wszędzie szukamy! chodź twilight chce nam coś powiedzieć.- niechętnie zeszłam z boiska żegnając wszystkich i poszłam z applejack do  parku gdzie znajdowały się inne przyjaciółki.

- no dobra po co nas tu zebrałaś?- spytałam oburzona  chowając lekko brudną piłkę do plecaka.

-pomyślałam że może w te wakacje pojedziemy wszystkie na wyspę?- zaczeła twilight. 

-to bardzo dobry pomysł twilight!- odpowiedziała sunset.

- ale po co nam to? przecież mamy plaże- odpowiedziałam

- skarbie! nowe miejsce dobrze nam zrobi a w dodatku plaże są teraz modne.- dodała rarity poprawiając makijaż.

-taak!! ale będzie zabawa!- dodała pinkie rozrzucając wszędzie konfetti.

- to ustalone porozmawiamy na tym na grupie gdy spytacie swoich rodziców ok?-

wszystkie przytaknęły  i rozeszły się w swoje strony. Ja przez dłuższy czas szłam obok fluttershy więc mogłam z nią normalnie porozmawiać.

-futter co myślisz o tej wycieczce?- zaczęłam a ona tylko poprawiła włosy po czym dodała

- jak dla mnie to może być ciekawe wydarzenie- odpowiedziała patrząc się na mnie i uśmiechając się do mnie. odwzajemniłam uśmiech i pożegnałam się z nią na najbliższym zakręcie. przebiegłam szybko do domu dzięki mojemu naszyjnikowi i skoczyłam do łóżeczka wtulając się w poduszkę.



Wakacyjna Miłość| Flutterdash mlpegOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz