UMUTSUZ DEĞİLİZ DE PEK HAYALİMİZ KALMAMIŞ GİBİ...

8 4 0
                                    


                                                         8.BÖLÜM

KAZA

"Kapıyı açıp ayakkabılarımı giydim ve apartmandan dışarı çıktım. Hemen arkamdan Meral ve Nehir geldi."

"Ee Zeynep ne yapacağız? Hem senin saçların ıslak hasta olursun gel eve gidelim. Bir şey falan olacak."

"Hayır eğleniyoruz işte ne var ya bizim de eğlenmeye gülmeye ihtiyacımız var ağlaya ağlaya üzüle üzüle hayat geçmez."

"Tamam ne yapacağız?"

"İki oyun oynayacağız. Bence ikisi de eğlenceli. Ben size birincisinden bahsedeyim. Bunu küçükken herkes yapmıştır yapmayan yoktur."

"Ne o"

"Ne o"

"Ne o"

"Evin zillerine basıp kaçacağız."

"Yes be böyle atraksiyonu özledim be!"

"Kim başlayacak?"

"Ben"

"Tamam Nehir A bloğa gidip apartmanın içine gireceğiz rastgele bir zile basıp kaçacağız."

A bloğun önüne geldiğimizde apartmanın içine girdik ve altıncı kata çıktık. Zili çalıp kaçtığımızda kapı anında açıldı. Biz kaçarken otoparka indik Otoparktan yukarı çıkarken bir apartmanın önüne geldik şifrelere birçok kez basıp kaçtık. O kadar çok zile basıp kaçtık ki kaç tane zile bastığımızı sayamadım herhalde bütün zillere basmıştık. Koşmaktan dalağımız şişmişti durduk nefes aldık koşmaktan nefes alamıyordum.

Kızlar ben çok yoruldum ve çok eğlendim ama bu kadar yeter. Tamam pes ediyorum ben de çok yoruldum.

"Ben de"

"Ben de"

"O zaman on dakika çardakta oturalım dinlenelim ikinci oyuna geçelim zaten hava da kararmaya başladı tam bu zaman oynanır bu oyun zaten anlamı bu."

"Zeynep bize de söyle de biz de hangi oyun karanlıkta oynanır bilelim."

"Çardağa geçelim söyleyeceğim."

Çardağa doğru yürüdük. İki dakika boyunca yürüdük ve sonunda gelmiştik. Masaların üstüne oturdum ve boğazımı temizleyerek konuşmaya başladım. Oyunumuzun ismi;

"Ne hadi söyle?"

"Evet"

"Evet"

Saklan kaç bence çok eğlenceli. Ama bunu oynarken herkes bir gurup olacak tek kişilik amacı da bu zaten. Birisi ebe olacak biz sitenin içinde saklanacağız o da bizi bulmaya çalışacak.

"Güzelmiş"

"Eğlenceli"

"O zaman oynayalım hadi."

"İlk önce ebeyi seçelim kim olmak ister ebe?"

"Ben"

"Meral senin için zor olmaz mı? Zaten kucağında Eylül'ü taşıyorsun?"

"Eylül ağır değil ki?"

"iyi peki o zaman sen arkanı duvara dön ve elliye kadar saymaya başla."

"Tamam"

"Eylül saymaya başladığında koşmaya başladım. Birden arkamdan Nehir geldi. Kaçsana? Eylül sayarken kısa da olsa seninle konuşmak istedim."

13 Numaralı GeçitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin