A 2-a zi, Argus a început antrenamentul. Seraphim și Raphael i-au dăruit o lance, dar băiatul nu o putea folosi. Cu sabia era cât pe ce să se taie. Arcul însă a fost alegerea cea bună. Argus mânuia arcul cum nimeni nu o putea face. Era un talent înnăscut. Fără să exerseze prea mult, acum putea să țintească un iepure din mers de la o distanță de mai bine de 600 de metri. Athena era tot mai mândră. Deja se gândea să-i ofere un titlu uriaş, titlul de Overlord. Dar desigur, ca să fie sigură că merită pe deplin titlul, ,,îngerașa" urma să-l supună unui test. Tot ce a învățat, acum trebuia să pună în practică într-un ,,Război Iluzie" . Cum adica iluzie? Practic, Athena îl ducea în sala ,,Z" , o sală unică. Acolo, tot ce-ți imaginezi, devine într-un fel realitate. Dar acum întrebarea este, de ce devine ,,numai într-un fel real"?? Iată raspunsul: undeva în sala aia există un ,,panou de control" la care Athena ,,programează" ce iluzii să apară. Adică, Argus urma să să vadă și să lupte cu niște umbre.
Și iată că ziua examenului a ajuns. Argus era încrezător în el. Știa că poate învinge.
Lupta începuse. Din trei săgeți, minune, doborâ 6 iluzii. 2 iluzii pe săgeată. Asta e ceva ne mai auzit! Argus lupta și dădea tot ce-i mai bun din el. Astfel, a câștigat. Era acum Overlord. Ce titlu extraordinar. Antrenamentele alături de Raphael si Seraphim au avut un succes uriaș.
Dar acum urma un antrenament și mai greu. Acum trebuia să devină Demi God, tradus Semi Zeu. Oare are Argus succes și la titlul ăsta?? Da, din fericire, Da!! A avut! Timp de 4 luni de zile, tânărul conducător a avut un antrenament special, un antrenament de neunitat. În ziua examenului, călare pe Pride King, cu arcul în mână şi cu tolba plină de săgeţi la spate a intrat în sală încrezător. Testul l-a trecut cu brio, astfel încât, Athena l-a învestit cu titlul de Demi God, cel mai cel dintre toate titlurile. Acum, putea porni oricând la război. Dar, parcă am uitat ceva.
Da, din nefericire am uitat ceva. În tot acest timp, în care Argus se antrena, Sophia se antrena și ea. Athena a pregătit-o și pe ea. La doar 9 ani, Sophi' era mâna stângă al fratelui ei. Mâna dreapă era Pride King, pentru cine este curios. Și cam asta e, totul începe să ia o întorsătură bună. Ce bine.