Ernő nehezen vette a levegőt, de nem maradhatott a csatát most vívják a Grundon neki is ott kell lennie. Hiszen erre várt időtlen idők otta és nem hagyhatja cserben Bokát. A vezetőt aki mindig is figyelembe vette és el ismerte a kis szőkét. Nehéz a szökés hiszen édes anyja itthon van. Az adott pillanatot kell el kapnia. Édesanyja hírtelen jelent meg, rá bízta hogy ne kelljen ki az ágyból amíg ő elmegy az egyik vevőhőz.
Ezt az alkalmat kihasználva lassan kikelve az ágyból é elkezd öltözni, törékeny teste néha-néha meg remeg. A gyengeség melyet a betegség és a 2 napi nem éves okoz számára sok bajt okoz.
Gyengén de határozottan el indul a Grundfelé. Körül tekintően lép ki a házból szétnézve hogy senki se vegye észre. Sikeresen veszi észre hogy senki sincs az utcákon így könnyű lesz eljutni a Grundra. Néha meg kell állnia a köhögés miatt. Mire a helyszínre ért sok ember gyűlt össze ott. Nem igazán tudta ki is ált nyerésre túl apró volt hogy bármit is láthason, kerüli úton kellett be jutnia. Nem régen találta ezt a helyet és rajta kívül is csak a kapitány tudja hogy létezik. Így el kerülve a tömeget igyekezet hátra hogy végre be tudjon jutni és segíteni tudjon a többieknek.
Nehéz volt a bejutás de sikerült neki ilyenkor örül hogy kicsi hiszen ez nem mindenki tud azért át férni.
Mindig utálja amikor azt mondják neki hogy kicsi de ez néha hasznára válik.De mi haszna volt hiszen így se látja hogy is áll jelenleg a harc, így fogja magát és az egyik farakásra mászik fel. Néha gyengeség miatt majdnem hogy le csúszik róla de akarata túl erős ahhoz hogy ez meg történjen. Örömmel látja hogy a vörös ingesek ellen talpon tudnak maradni és majd hogy, nem ők állnak nyerésre. Végig tekint az éppen harcoló társain, akik minden erejüket felhasználva harcolnak. Meg akkad egy alakon tekintete Áts Feri, a faház felé igyekszik hiszen onnan elég hangos kiabálás hallatszik. A társai vannak oda bezárva. Ezt nem engedheti neki.
Ügyetlenül próbál át mászni a faház tetejére, nehezen tud eszméleténél maradni a láz lassan úrá lesz rajta.
Sikeresen át ért hálát adott érte hogy nem esett el és csapot zajt amivel magára hívta volna a figyelmet. Lassan négykézláb kúszik a faház tetején előre majd fel áll a tetején. Áts Feri most ér oda és próbálja a fa házat ki nyitni, Nemecsek szóra nyitná száját de nem jön ki hang rajta. Teste nem bírja tovább nem bír meg állni egy helyben. Előre dől és zuhani kezd, egyenes Áts felé. Ezzel a vörös inges nem tud mit kezdeni de ki is tudna egy zuhano emberel. Így el kapja és vele borul a porba.A hangra figyelmes lett a kapitány is Boka. Aggódóan tekint a hang felé ahol észre veszi a mozdulatlan csöp testet. Szaladva siet felé hogy meg bizonyosodjon hogy nem lett e komolyabb baja. Útközben bele gondol abba hogy egyáltalán miért is van a kis szőke itt hiszen beteg. Oda érve látja meg hogy ki is van alatta Áts. Vagyis nyertek Nemecseknek köszönhetően. Gyengéden le emeli róla és kicsit arrébb le helyezik a földre, a kabátját szépen feje alá teszi mellé fekve próbálja melegíteni közben lágyan simogattva. Próbálta ébreszteni.
Még magának se valóta be de a kis szőke számára nagyon fontos, a védelme az egész lénye hiszen annyi mindent tett a Grundért amit a többiek nem is tudnak. Miattuk esett a tóba miattuk 3x fürdőt meg a tóban. Pont e miatt is lett beteg.Közben a többiek is meg érkeztek a kis faházhoz ahova a vörös ingesek voltak be zárva. Lassan minden vörös isnges fel szívodott a helyszínről. Csak a Grundi gyerekek maradtak a helyszínen.
Lassan nyitogatja el nehezedett szemét a kis szőke majd fel tekint Boka szemére vándorolt. Tele volt aggódásal.
-Jól vagy nem fázol? Fáj valamid? - kérdi aggódva a kapitány.
-Nem , jól vagyok semmim nem fáj. - mondja nyugodtan a kiss szőke majd lassan segítenek fel állni neki. Mindenki körül veszi őt, kJ nevezik kapitánynak hiszen olyan tettet vitt végbe ami az egész csatát az ő oldalunkra fordította.
Nem tudta a kicsi szőke hogy képzelgés vagy valóság-e ez az egész dolog mosolyogva köszönte meg. Sajnos ez az öröm n tartott sokáig hirtelen erős köhögés hapta el őt és újra el veszítette ah eszméletét.El kezdet hátra felé dőlni de épp időben kapta el Boka és fogta meg erősen. Szolnogata a szőkét de az nem felelt. Gyorsan fel kapva menyasszonypózban rohani kezdet. Minél hamarabb haza akarta vinni hiszen szegény így is beteg volt de fél hogy el veszíti. Nem akarja ezzen rágodva ért oda nemecsek házához. Gyorsan be rontva tette le az ágyra be takarta és mellé ült. Várt hogy haza érjenek a szülei, és hívják az orvost.
YOU ARE READING
Óvni és Szeretni - Pál utcai fiúk
FanfictionEgy gyenge de erős akaratu fiú akit senki nem vett figyelembe mind addig míg a győzelmre vezette a csapatot. Elismerés mely a halál közelsége miatt történt. Szerelem mely barátságból született