Nemecsek értetlenül nézet a kapitány után. Őrült hiszen rá mindig is számíthatott, de nem értette most miért ilyen. Miért sírt!? miért hajolt a mellkasára miért ölelte meg a kicsit...
Fájt neki tudta hogy Boka nem hagyja el de eddig még soha nem volt ilyen. Fura érzése volt majd szájához ért.Megfogadta magának hogy holnap választ kell kapnia kérdéseire. Édesanyja és édesapja boldogok voltak és minketen sírtak. Nem értette ezt nem értette miért hiszen ő mondta hogy meggyógyul. Késői időt ütött az óra ideje volt aludnia már.
Boka verejtékben úszva ébredt fel az éjszaka közepén. Olyan mocskos álmai voltak egyetlen személy körül forgot gondolatait. Gondolta biztosan pokolra kerül hiszen iskolában ilyet nem tanítanak. Főleg azt hogy a mai világban ilyen megeshett... Az embert megvetik, szörnynek tartják.
Elkel felejtenie ezt, a kis szőke számára csak is barát. Ő még ki is bírná az emberi gyűlöletett, de kicsi csöppség szíve ezt nem bírná. Gyűlöli magát azért amiket képzel ahogy érezz. De az ember az érzelmeit nem tudja irányítani csak elzárni. Attól nem lesz más hogy azt mondják. Nem is akkar hiszen ő így egyén és különleges.
Fájdalom az amikor az ember nem önmaga, amikor egy színjátekban a főszereplő. Ezeket a dolgokat kötelesség megteni hiszen mindenki aki más azt megvetik. Sajnos minden korokban voltak ezek és mindig is lesznek. Az emberi teremtmény a leg ocsmányabb lény. Mást figyelik mikor kötetnek beléjük.
Önmagát az ember valahogy sohasem gyaláza csakis amikor egyedül van. Mások előtt az arcuk teljesen más. Furcsa bele gondolni hogy régebbi korokban jelen volt ez de nem ezen a szinten. Hiszen a királyok valahogy férfiakal háltak csupán csakis azért hogy ne nemezenk utódot.
Persze nekik nem is lehetett be szólni mert az ember fejét vették. Valahogy elfogadták de közben mégse. Mély gondolatok melyek egy igen zavaros elemében keletkeznek. Nem tudja felfogni hogy mi rossz van abba ha a kiss szőke iránt az érzelem különös.
Boka elég nehéz helyzetben van hiszen nem mindennapi problémája van. Ezzel neki egyes egyedül kell megküzdenie.
Nehezen de próbál koncertálni arra hogy minél hamarabb újra eludjon. Hiszen holnap iskola vagy ma nem is tudja már.
Az utóbbi időben eléggé keveset aludt és most az álma is.A végén bele örül ebbe az egészbe. Gondolatai a mulandóságon, az elmúláson járnak.. Mennyivel könnyebb is lenne ez számára.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Óvni és Szeretni - Pál utcai fiúk
FanficEgy gyenge de erős akaratu fiú akit senki nem vett figyelembe mind addig míg a győzelmre vezette a csapatot. Elismerés mely a halál közelsége miatt történt. Szerelem mely barátságból született