Keyifli okumalar, 💜
|07.08.2020|
"Milay cam kenarı 'masa 8' sipariş bekliyor." günün en sıkıcı anı kafenin en kalabalık olduğu zamandır. Ve şuan kafede garson olarak zar zor yürüyorum. 'Masa 8'e ulaşınca;"Hoşgeldiniz, ne alırdınız?" kafamı kaldırdığım sırada Ufuk'u gördüm.
"Selam Milay, tesadüfe bak iki gündür karşılaşıyoruz. Nasılsın?" Ufuk'un konuşmasıyla tüm gözler bana döndü.
"Merhaba iyiyim teşekkürler. Evet, sürekli karşılaşıyoruz farkındayım. Ben siparişlerinizi alabilir miyim?" ciddiyetim onu fazlasıyla bozarken masadan bir arkadaşı olduğunu tahmin ettiğim kişi:
"Neden tersledin ki? Çocuk alt tarafı bir iki cümle söyledi." diye savundu Ufuk'u.
"Affedersiniz ama şuan çalışıyorum. Ayrıca herkese karşı samimi olmak zorunda değilim."
Kız böyle birşey beklemediğinden şaşırdı kaldı. Masadan bir çocuk kısık sesle gülmeye başladı. O sırada Ufuk'un telefonu çaldı. Kısa bir görüşme yaptı. Fakat kimse hala sipariş vermeyince:
"Sipariş vermeyeceksiniz herhalde?" diye soru yönelttim. Ufuk ise bana dönerek:
"Üzgünüm beklettiğimiz için fakat sipariş vermiyoruz." o sırada masaya dönerek:
"Gitmemiz gerek hadi kalkın."
Emrivaki konuşma tarzı arkadaşlarını sinir ederken ben masadan ayrıldım, mutfağa girdim. Biraz dinlenmek için oturduğum sırada telefonumun sesini duydum. Elime alıp kilidini açtım ve gelen mesaja girdim.
" ay_mili:
-Kahvenin tadı çok güzeldi, her zamanki gibi. Ne kattın içine?"
O fotoğraftan sonra bir hafta geçmişti. Yazdığına görüldü attım. Bir ihtimal hiçbir şey yazmasam belki pes eder diye düşündüm, hatta şu mesajı görene kadar aynı düşüncedeydim. O sırada tekrar bildirim sesi duydum.
"-Sanırım bazen gül suyu bazen menekşe bazen ise değişik aromalı bir şey.
-Ne olduğunu anlayamadım, daha kaç kere içmem lazım acaba? :)
-Belki özel tarifini bana söylersin?"
Bu kez cevap vermeye karar verdim.
-Hayır söylemem.
-Umarım birgün söylersin.
-Söylemezsen de yaparsın.
-Ne dersin kahveci güzeli, yoksa çiçekçi güzeli mi demem gerekir? :)
🌙
'Sonunda' diye geçirdim içimden, sonunda onunla kahve siparişi dışında konuşabilmiştik. Dikkat çekmemek adına siparişimi ödeyip çıktım kafeden. Sola doğru döndüğümde ise Milay'ın arkadaşı Defne'yi Ufuk denilen kişiyle konuşurken gördüm.
Milay asla eskisi gibi şeyler yaşamayacak çünkü bu kez yanında her ne olursa olsun ben olacağım.
🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Mil'i |TEXTİNG|
Storie breviay_mili: Hayatta hiçbir şeyim az olmadı senin kadar, hiçbir şeyi istemedim seni istediğim kadar, Milay. |TEXTİNG| (mil; uzaklık birimi) 《NOT: Kitap kapağı şahsıma aittir.》 •beyzaaabyz•