T/N=te neved
T/H=te hajszíned
Ami dőlt betűkkel van írva=amit gondolszA barátnőiddel úgy döntöttetek hogy elmentek a mekibe. Már éppen végeztél a kajával, amikor fura érzés fog el. Mintha valaki bámulna. Körbenézel, majd pontosan veled szemben meglátsz egy fiút aki a tekintetét rajtad pihenteti.
Istenem milyen kis cute fiú vagy te...
Teljesen belemerültök egymás bámulásába, amikor a srác végre veszi a bátorságot, és feláll az asztaltól, majd elindul feléd. Vagyis felétek.-Sziasztok!-mosolygott kicsit zavartan. Ahw milyen édes mikor zavarban van!
-Szia!-köszöntök egyszerre a lányokkal.
-Elnézést hogy megzavarlak titeket, de elrabolhatnám ezt a T/H hajú szépséget egy kicsit?-kérdezte, miközben a szemét le sem vette rólad. Hát én mindjárt elolvadok! De ahj még a nevét sem tudom...jó nem érdekel ez ma engemet, főleg nem ha Róla van szó!
-Természetesen!-válaszoltál a barátnőid helyett is. Még egy "bocsi"-t odaszóltál nekik miközben kikászálódtál a helyedről. Ők csak sokat sejtően rátok vigyorogtak.
A fiú megragadta a kezedet, majd húzni kezdett, ki a mekiből.
-Hová megyünk?-kérdezted meg. Mondjuk nekem mindegy, csak a nevedet áruld már el...
-Sétálni!-mondta, majd elengedte a kezedet, amint rendes útra értetek. Hőő fogod meg a kezem te köcsög! Mit képzelsz te hogy csak így elengeded hmm?!
-Oké, és hogy hívnak?
-Jajj tényleg, még be sem mutatkoztam! Niall Horan vagyok!-nézett a szemedbe. Anyád milyen kék szemed vaaan! Jesus ez most szem vagy óceán?
-Én pedig T/N vagyok!-mosolyogtál rá, mire ő is villantott feléd egy mosolyt. Hogy lehet valaki ennyire aranyos?
Egészen késő estig sétálgattatok, és beszélgettetek, a végén pedig Niallnek lett annyi önbizalma hogy elkérje a számodat, és randira hívjon.
Niall babum olyan cute hogy megzabálom🥺 Jó amúgy nem vagyok kannibál lmao
BINABASA MO ANG
1𝘋 𝘱𝘳𝘦𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘤𝘦𝘴|𝗼𝗻𝗲 𝗱𝗶𝗿𝗲𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻
Fanfiction𝗕𝗘𝗙𝗘𝗝𝗘𝗭𝗘𝗧𝗧 A cím mindent elárul, jó szórakozást❤️